Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد دولتی اظهار داشت: یک واحد مسکونی در شهرک دانشگاه پشت مسجد امام محمد غزالی بر اثر نشت گاز منفجر و دچار حریق شد که ۳ نفر از ساکنین منزل شامل ۲ مرد و یک کودک ۵ ساله دچار سوختگی ۲۰ تا ۴۰ درصدی شدند.

او افزود: با حضور عوامل آتش نشانی حریق کنترل و محل حادثه ایمن سازی شد و مصدومین توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال داده شدند که حال یکی از مصدوم ها وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتی با بیان اینکه علت حادثه و حریق منجر به انفجار هنوز مشخص نشده و طبق گفته شاهدین بی احتیاطی تعمیرکار گاز علت وقوع حادثه بوده است، یادآور شد: انفجار ناشی از نشت گاز بوده و به منزل مسکونی هم خسارت مالی زیادی وارد کرده است.

او با اشاره به اینکه سقز روز پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشت، اضافه کرد: یک مورد انفجار ناشی از اتصال هود آشپزخانه در محله تپه مالان هم داشتیم که منجر به مصدومیت یک زن شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سقز در بخشی از سخنان خود به ۱۰ مورد عملیات امداد و نجاتی که در سطح شهرستان انجام شد اشاره کرد و گفت: یک مورد هم رهاسازی مار داخل خودرو داشتیم که با موفقیت انجام شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

  بر اثرمنفجر شدن گاز یک واحد مسکونی، ۲ مرد و یک کودک ۵ ساله دچار سوختگی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان انفجار گاز واحد مسکونی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه

به گزارش خبرآنلاین ،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی حدودا ۶۰ ساله در پی وقوع حریق یک ساختمان مسکونی در محله مجیدیه شمالی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت:سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این حادثه که صبح امروز در محله مجیدیه رخ داد، گفت: در ساعت ۱۱:۱۳ صبح امروز، یک مورد آتش سوزی ساختمان به آدرس مجیدیه شمالی، خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که درپی آن بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند، گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که حریق در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه ۱۲ واحدی رخ داده و کانون آن واحدی ۷۰ متری در طبقه سوم بوده است. هنگام حضور آتش‌نشانان در محل این واحد کامل شعله‌ور بوده و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحدهای مجاور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصه برای اطفای حریق اقدام کردند و در همین هنگام، دو انفجار کوچک نیز به خاطر وجود ظرف‌های کوچک بنزین و افشانه‌های قابل اشتعال در محل رخ داد. به نظر می‌رسد که در این واحد، وسایل عموما قدیمی و خراب نگهداری می‌شد که دچار حریق شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان مشغول اطفای حریق بودند که در جریان آن با پیکر مردی حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که بلافاصله این فرد را خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس دادند، اما متاسفانه به تائید عوامل اورژانس، این فرد جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش خاموش شد و دقایقی قبل آتش نشانان به ایستگاه بازگشتند. تیمی از کارشناسان آتش‌نشانی نیز اقدامات خود برای یافتن علت این حادثه را آغاز کرده‌اند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896388

دیگر خبرها

  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان