Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ابراهیم محمد الدیلمی سفیر جمهوری یمن در تهران با دستیار رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیر کل امور بین الملل مجلس دیدار و گفتگو کرد.

اخبار سیاسی- حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سفیر جدید یمن در تهران و تبریک برای کسب موفقیت های مردم یمن در برابر اشغالگران و جنگ افروزان، گفت: مقاومت، ایستادگی و ایمان ملت یمن در برابر متجاوزان چاره و نتیجه ای جز تسلیم شدن به حل سیاسی بحران برای آنها بر جای نگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقشه شوم آمریکایی و صهیونیستی برای تجزیه کشورهای منطقه ، بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در برقراری ثبات و امنیت در منطقه، حفظ تمامیت ارضی کشور ها و جلوگیری از سیاست تفرقه افکنانه و تجزیه طلبانه دشمنان، تاکید کرد و افزود: تهران از تمامیت ارضی و وحدت ملت یمن حمایت می‌کند.

امیرعبداللهیان خواستار حمایت مجامع بین‌المللی از حقوق از دست رفته مردم بی دفاع یمن شد و اظهار داشت: ضروریست نمایندگان واقعی مردم یمن بتوانند با امکان حضور در مجامع و سازمان های بین المللی خواسته های به حق و قانونی مردم خود را استیفا نمایند. وی تداوم محاصره انسانی یمن را جنایتی بزرگ و فاجعه انسانی خواند.

همچنین ابراهیم محمد الدیلمی سفیر جدید یمن در تهران با ابراز تشکر از حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از ملت یمن، ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران را افتخار و باعث تقویت روابط دو کشور برشمرد.

وی با توجه به روند تحولات میدانی و سیاسی یمن بر ضرورت آتش‌بس کامل و لغو محاصره انسانی تاکید و آن را گام مهمی در تحقق هر گونه توافق سیاسی دانست. 

سفیر جدید یمن در تهران با اشاره به تحولات منطقه و یمن اظهار داشت: از خواسته های برحق ملت یمن کوتاه نخواهیم آمد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن رئیس مجلس شورای امور بین الملل جنگ کشورهای منطقه جمهوری اسلامی ایران حقوق سازمان های بین المللی اسلامی ایران جمهوری اسلامی امیرعبداللهیان مقاومت ملت یمن سفیر جمهوری یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

دیگر خبرها

  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • گزارش امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان