Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کامبیز مهدی‌زاده؛ داماد روحانی به اظهارات ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس علیه رئیس جمهور واکنش نشان داد.

به گزارش روزنامه آرمان رئیس کمیسیون امنیت ملی گفته بود: اگر من زورم برسد یقه رئیس‌جمهور را می‌گیرم تا ایشان را به اینجا بکشانم و دنبال این هستیم.وظیفه من به زیر کشیدن آقای رئیس‌جمهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داماد رئیس جمهور درباره اظهارات ذوالنور نوشت: حتما در جريانيد که رئيس‌جمهور منتخب مردم است و رئيس شوراي عالي امنيت ملي؟ شما منتخب مردم ايران را تهديد مي‌کنيد و اين خود ضديت با امنيت ملي است. يادتان باشدکه شما منتخب صدوشصت و هشت هزار نفريد و رئيس‌جمهور منتخب بيست و سه ميليون نفر. حواستان باشد ‌اين شخص حسن روحاني است که شب و روز تمامي فکرش اين بوده که عظمت و عزت مردم ‌ايران حفظ شود.

حال بدانيد که صحبت‌ها و تهديد رئيس‌جمهور توسط شما، سنخيتي با امنيت ملي ندارد. شما کساني را به زير بکشيد که دکل‌ها را مثل خودکار دزديدند و با خود بردند، کساني را به زير بکشيد که با پول مردم رقصيدند و به ريش مردم خنديدند، کساني را به زير بکشيد که به بابک زنجاني‌ها، خاوري‌ها و امثال آنها ميدان دادند و در مقابل نظام و رهبر معظم انقلاب ايستادند.

اين را بدانيد حسن روحاني رئيس‌جمهوري است که همواره در تعامل با مقام‌ معظم رهبري بوده و قبل از آغاز دوره رياست جمهوري نيز تمامي احکامش از جانب شخص رهبري صادر شده‌است. اينکه يک روحاني مبارز که قبل و بعد از انقلاب قلبش براي وطن مي‌تپد با ابوالحسن بني‌صدر مقايسه شود نشان دهنده آن است که براي لباس روحانيتي که خود نيز آن را برتن داريد ارزشي قائل نيستيد و نه مفهوم امنيت ملي را درست درک کرده‌ايد. امنيت ملي ما حفظ شأن و اعتبار رئيس‌جمهور کشورمان است که ملتي مقتدرانه به او راي داده‌اند.

حال اينکه شما مي‌گوييد روحاني قصد داشته است مردم را به جان هم بيندازد! رئيس‌جمهوري که با تدبير خود حوادث دي ماه 96 را با کمترين هزينه‌اي مديريت و کنترل نمود. بدانيد اين تهديد‌ها و تهمت‌ها بر عليه امنيت ملي است. اينجا ايران اسلامي عزيز است و قانون اساسي دارد.

اينجا کشوري نيست که شما بتوانيد با هوچي‌گري کسي را به زير بکشيد و يادتان باشد راه تغيير از صندوق راي مي‌گذرد نه به زير کشيدن رئيس‌جمهور منتخب مردم. اين نوع سخنان با شأن و اخلاق اسلامي تطابق ندارد و مراجع عاليقدر نيز همواره توهين به بزرگان و شخصيت‌هاي نظام را تقبيح نموده‌اند.

خط قرمز حسن روحاني منافع و مصالح ملي است نه برادر و نزديکان خود، حتي اگر کسي از نزديکان ايشان خطايي کرده‌ باشد، تماس سفارشي نمي‌گيرند و بست‌نشيني نمي‌کنند، گويا فراموش کرده‌ايد «کابينه» خط قرمز دولت قبل بود؟ و چه زود فراموش مي‌کنيم‌ آناني که تيترهايي همچون «کلاه فريدوني» و «تعطيل» مي‌زنند به جايگاه روحانيت اهانت مي‌کنند‌ و اين همان روش ابوالحسن بني‌صدر است. برويد و آنها را پايين بکشيد، اين انقلاب مديون روحانيون‌ است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: داماد روحانی ذوالنور کمیسیون امنیت ملی رئیس جمهور صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود

حیدری گفت: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «شهریار حیدری» نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشور‌های مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرز‌ها انجام بدهد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرز‌ها بسیار مهم است و سفر رئیس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسائل امنیتی، قطعاً سفر رئیس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسائل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • رئیسی: ایران امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند