Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی از راه اندازی نمایندگی خرید حمایتی زعفران از امروز در شهرستان فاروج خبر داد.

جلیل رمضانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه قرار بر این بود تا امر خرید حمایتی توسط خود استان انجام شود، گفت: از آنجاییکه در شهرستان فاروج آزمایشگاه جهت برآورد کیفیت و استاندارد محصول زعفران وجود نداشت تا بتوان بر روی آن قیمت گذاری کرد، راه اندازی این مرکز توسط تعاون روستایی خراسان شمالی محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری های انجام شده قرار بر این شد تا توسط خراسان رضوی یک نمایندگی خرید که آزمایشات لازم نیز در انجام می شود، راه اندازی شود.

رمضانی ادامه داد: تقریبا در حال حاضر برداشت گل زعفران در مزارع فاروج به پایان رسیده و زعفران کاران در حال پاک کردن زعفران ها هستند.

میزان برداشت زعفران در خراسان شمالی طی پاییز امسال به 18 تن می رسد و قسمت عمده زعفران تولیدی در این استان متعلق به شهرستان فاروج است که 75 درصد زعفران خراسان شمالی در این شهرستان  تولید می شود.

مساحت زیرکشت زعفران در این استان سه هزار و 206 هکتار است که بالغ بر دو هزار هکتار در شهرستان فاروج قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زعفران فاروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، هادی محمدپور با حضور در فرودگاه شهدای گناباد، ضمن اشاره به اینکه فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد می تواند علاوه بر خدمات دهی به مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان به شهرستان‌های هم‌جوار نیز پشتیبانی خوبی ارایه نماید، گفت: فرودگاه گناباد، یک سرمایه ملی است و پتانسیل بزرگی در ارتقا و توسعه منطقه به عنوان کریدور ارتباطی مناطق شرقی به نقاط مختلف کشور دارد ولی هنوز جا دارد معرفی بیشتری در سطح استان‌های خراسان رضوی و جنوبی داشته باشد تا متقاضیان بتوانند از مسیر این فرودگاه مسافرت نمایند.

نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در حمایت و تداوم پروازهای فرودگاه ضمن بیان آنکه مردم گنابادو بجستان لایق بهترین خدمات هستند،گفت: حمایت اقشار مختلف مردم از جمله بازاریان، کارخانه داران و صاحبان سرمایه، اساتید و جامعه دانشگاهی می تواند به تداوم پروازها کمک کند.

محمدپور در ادامه تصریح نمود: مردم شریف استان های خراسان رضوی و جنوبی در حال حاضر از خدمات پروازی فرودگاه شهدای گناباد مسیر تهران به گناباد و بالعکس استفاده می کنند که الحمدالله تاکنون مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و این نوید را به مردم منطقه خواهیم داد از هرگونه اقدام و خدمت در راستای تحقق و پیشرفت منطقه دریغ نخواهیم کرد.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه فرودگاه شهدای گناباد با این تعداد پرواز در جایگاه بالایی در استان خراسان رضوی قرار دارد و به عنوان سومین فرودگاه استان به بهره برداری رسیده، گفت: فرودگاه شهدا به عنوان یکی از دغدغه‌های مردم و نخبگان شهر گناباد می تواند به توسعه همه جانبه این منطقه کمک نماید و در این راستا لازم است از زحمات محمد صفایی نماینده شهرستان‌های گناباد ‌و بجستان، دکتر نصیری فرماندار گناباد و همراهی همه کسانی که دغدغه توسعه و زیرساخت های این فرودگاه را دارند، تشکر و تقدیر می‌نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897822

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی
  • خبر‌های کوتاه از شهرستان بردسکن
  • فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است
  • سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا