Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تهران با اشاره به حضور هیئت نظارت و ایجاد وحدت رویه و رفع مشکلات توسط آنها گفت: ۴ هزار و ۳۰۰ شعبه اخذ رای در تهران پیش بینی شده است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی فرهادی صبح چهارشنبه در جلسه افتتاحیه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس انتخابات اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: اولویت اول همه ما باید انتخابات باشد و استانداری حمایت کند تا به بهترین وجه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پارکینیگ فرمانداری جهت ثبت نام داوطبین تجهیز شده است و با حضور نماینده دستگاه‌ها ثبت نام انجام و مدارک بررسی می‌شود البته امروز سوله ورزشی بزرگی در مصلی بازدید می‌شود که دو هفته در اختیار ما قرار می‌گیرد که به سایت اصلی تبدیل می‌شود که اگر انجام شود ثبت نام روان و راحت خواهد بود.

فرماندار تهران سپس بیان کرد: ۴۵ نفر از افراد ماهر آموزش لازم دیدند تا روند ثبت نام را انجام دهند ضمن اینکه ۵۰ نفر از ادارت نیز جهت ثبت نام حضور پیدا می‌کنند.

فرهادی با بیان اینکه ۴ حوزه انتخابیه دیگر اقلیت‌های دینی را هم داریم گفت: برای استان‌های یزد، همدان، گیلان و کرمانشاه در بحث اقلیت‌های دینی ۴ هیئت اجرایی در نظر می‌گیریم و هیئت انتخابیه خبرگان هم تشکیل می‌شود.

وی به حضور نماینده هیئت نظارت در تمام امور مربوط به انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور هیئت نظارت در تمام امور سبب وحدت رویه و رفع مشکلات می‌شود به علاوه پیش بینی ۴۳۰۰ شعبه اخذ رای شده است. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد انتخابات فرماندار تهران مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  با هدف بررسی، برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای انجام پروازهای حج تمتع استان آذربایجان غربی، اولین جلسه هماهنگی این عملیات با حضور روسا و مسئولین واحدهای شعبه ارومیه برگزار شد.

حامد هیدجی رییس  هما  در   آذربایجان غربی در این جلسه گفت: برای ارائه خدمات شایسته در حج سال جاری، لازم است مشکلات و موانع حج ۱۴۰۲ بررسی و رفع آنها در اولویت قرار گیرد.

وی درباره آمادگی شعبه ارومیه برای عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: برای انجام این عملیات، جلسات هماهنگی با عوامل و سایر دست اندرکاران مرتبط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»