Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر درباره جلسه کمیسیون فرهنگی دولت به منظور بررسی پیشنهاد مشترک وزارتخانه های «علوم، تحقیقات و فناوری» و «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با عنوان «تعیین هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز آزمون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال (۱۳۹۹)» گفت: این جلسه به عنوان کمیسیون فرهنگی برگزار می شود و ما نظرات خود را در آنجا ارائه دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرات به صحن هیات دولت می رود و پس از تصویب به ما ابلاغ می شود.

وی گفت: تمام هزینه های ثبت نام آزمون ها به عنوان هزینه های جاری برگزاری آن صرف می شود. افراد وقتی هزینه ثبت نام را پرداخت می کنند این پول وارد خزانه می شود و سازمان سنجش برای برگزاری آزمون برآورد هزینه می کند و خزانه نیز بر اساس آن برآورد هزینه، پول را به ما پرداخت می کند.

رئیس سازمان سنجش یادآور شد: به تبع با گران شدن لوازم مصرفی، حق الزحمه ها و هزینه هایی که باید به محل برگزاری آزمون ها پرداخت شود، برآورد هزینه نیز بیشتر می شود. ما برآورد هزینه را در سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و پس از آن سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت پیشنهاد مربوطه را در کمیسیون فرهنگی هیات دولت مطرح کردیم. 

وی خاطرنشان کرد: ممکن است این موضوع زمانی که در صحن هیات دولت مطرح می شود تغییر کند یا تغییر نکند اما به هر حال ملاک عمل سازمان سنجش آموزش کشور وزارت علوم و همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت مصوبه نهایی هیات وزیران است که هر ساله آن را در این بازه زمانی ابلاغ می کند.

خدایی یادآور شد: ضمن اینکه افزایش ۳۵ درصدی قطعی نیست و برای هر آزمون این افزایش جداگانه محاسبه می شود و ممکن است که آزمونی کمتر از ۳۵ درصد و آزمونی دقیقا ۳۵ درصد افزایش هزینه ثبت نام داشته باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی صدر معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در برنامه سلام خبرنگار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ گفت: در نوبت آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ که ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر ثبت نام کرده اند که در ۴۱۲ شهرستان و ۱۹۹۳ حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند.
معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کارت ورود به جلسه آزمون دوشنبه سوم اردیبهشت در درگاه سازمان سنجش قابل دریافت است.
علی صدر گفت: در نوبت اول آزمون سراسری علاوه بر ۵ گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، علوم ریاضی، هنر و زبان متقاضیان دانشگاه‌های فرهنگیان نیز شرکت خواهند داشت که هر کدام به سوالات شخص ساز شده خود پاسخ می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری