Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی ضمن هشدار شدید به رژیم صهیونیستی، این رژیم را مسؤول کامل تبعات جنایات روز سه شنبه علیه ملت فلسطین در غزه دانست.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ابو حمزه، سخنگوی گردان‌های القدس در سخنانی تاکید کرد که طی ساعات آینده شکستی دیگر به کارنامه شکست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابو حمزه خاطرنشان کرد که مقاومت برای مقابله با جنایات دشمن صهیونیستی در آمادگی کامل قرار دارد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شماری از فلسطینیان و در راس آنها بهاء ابو العطا "ابو سلیم" از فرماندهان ارشد گردان‌های القدس و عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه شمالی، تاکید کرد که این گردان‌ها هرگز اجازه ازسرگیری سیاست ترور رهبران فلسطینی در غزه را نمی‌دهد و این را در عرصه میدانی و سیاسی پیاده خواهد کرد.

ابو حمزه اظهار کرد که دشمن صهیونیستی نتیجه ترور رهبران و فرماندهان مقامت را خواهد دید.

وی خطاب به شهرک نشینان صهیونیست نیز گفت که فریب مقامات اسرائیلی را نخورند، زیرا تصمیم نهایی درباره پایان نبرد را مقاومت فلسطین خواهد گرفت.

ابو حمزه تاکید کرد که هزاران فرمانده دیگر جانشین شهید ابو  العطا خواهند شد و پرچم جهاد و مبارزه را بدست خواهند گرفت./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای شمار کلی نظامیان صهیونیستی را که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس این بیانیه از مجموع این ۳۲۹۴ نظامی مجروح صهیونیست، ۱۵۸۳ نظامی در جریان حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه دچار آسیب شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه ۵۱۲ نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده‌اند و آسیب‌های جدی دیده‌اند.

همچنین بر اساس این گزارش، ۲۵۸ نظامی صهیونیست همچنان در حال درمان جراحات ناشی از نبرد میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که از مجموع این ۲۵۸ نظامی صهیونیستِ زخمی، ۲۴ نفر دچار جراحاتی خطرناک شده‌اند.

کد خبر 6085808

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • تاکید سخنگوی گردان‌های طولکرم بر ادامه مقاومت
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • صفی الدین: عملیات «وعده صادق» ایران اتفاق بزرگی است