Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@23:02:30 GMT

پاداش گلزن عراق به ایران؛ یک آپارتمان در بغداد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۶۶۵

پاداش گلزن عراق به ایران؛ یک آپارتمان در بغداد

یک تاجر عراقی اعلام کرده به هر بازیکنی از تیم ملی فوتبال کشورش که به ایران گل بزند، یک آپارتمان در مرکز بغداد هدیه می‌دهد.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال عراق از ساعت 17:30 روز پنجشنبه، در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین، در ورزشگاه بین‌المللی امان اردن به مصاف ایران می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و با اعلام رسانه «عراق اسپورت»، یکی از تاجران عراقی برای روحیه دادن به شاگردان سرچکو کاتانتس در این مسابقه، اعلام کرده به هر یک از بازیکنان تیم ملی عراق که به ایران گل بزنند، یک آپارتمان به ارزش 90 هزار دلار در مرکز بغداد هدیه می‌دهد.

عراق با کسب 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بحرین، در صدر جدول گروه C انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 جای دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عراق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق