Web Analytics Made Easy - Statcounter

درویشی گفت: کمک‌های مردمی در شهرستان بوکان به طرح اکرام ایتام نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته و مردم خیر و نوع‌دوست بوکان در سال جاری ۶۵۵ میلیون تومان به ایتام تحت حمایت این شهرستان کمک کرد‌ند.

«قادر درویشی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با بیان اینکه یک خیر بوکانی حمایت ۱۰ یتیم را عهده‌دار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون ۶۵۷ نفر از خیران در بوکان از ۵۲۹ یتیم و فرزند نیازمند محسنین را در این شهرستان حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد بوکان گفت: کمک‌های مردمی در شهرستان بوکان به طرح اکرام ایتام نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته و مردم خیر و نوع‌دوست بوکان در سال جاری ۶۵۵ میلیون تومان به ایتام تحت حمایت این شهرستان کمک کرد‌ند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این خیر قبلا به‌صورت موردی با اهدای سبد کالا به مناسبت‌های مختلف و همچنین شرکت در طرح «مفتاح الجنه»، به خانواده‌های تحت حمایت مساعدت می‌کرد، افزود: هم اکنون ۵ هزار و ۸۸ خانوار با جمعیت ۱۰ هزار و ۲۳ نفر تحت حمایت کمیته امداد بوکان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

این مقام مسوول بیان کرد: تعدادی از ایتام که اخیرا تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته‌اند، فاقد حامی هستند که از سایر خیران و نیکوکاران درخواست می‌شود که به صف حامیان ایتام در این شهرستان بپیوندند و حمایت از ایتام فاقدحامی را عهده‌دار شوند.

درویشی در پایان سخنان خود از مردم بوکان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان، دعوت کرده و گفت: بدون تردید حمایت از فرزندان یتیم علاوه بر اجر دنیوی و رضای پروردگار متعال، پاداش اخروی را نیز به دنبال دارد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته وحدت خبرگزاری شبستان رفسنجان کانون های مساجد وحدت ایتام و محسنین طرح اکرام ایتام بوکان حمایت ایتام آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱/ تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت