Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه بر اساس آخرین آمار ۱۷۶۸۷ نفر در برنامه اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند از تکمیل ظرفیت در استان قم خبر داد و گفت: طبق آخرین آمار در سه استان سیستان و بلوچستان و خراسان‌های شمالی و جنوبی در حدود ۸۰ درصد شهرها در این برنامه، تکمیل ظرفیت شده‌اند.
به گزارش ایلنا و به نقل از  وزارت راه و شهرسازی، بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، در روز دوم ثبت‌نام متقاضیان برنامه اقدام ملی مسکن تا ساعت ۷ صبح امروز ۲۲ آبان ماه، در خراسان شمالی ۱۷۴۷ نفر، خراسان جنوبی ۲۴۴۸ نفر، سیستان و بلوچستان ۹۰۹۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در استان قم نیز با ثبت نام ۴۴۰۰ نفر در روز گذشته ۲۱ آبان ماه ثبت نام متقاضیان در آن استان به پایان رسید و با تکمیل ظرفیت، سایت بسته شد.
بنا بر آخرین آمار ثبت شده تاکنون ۷۹.۲۴ درصد از کل ظرفیت در چهار استانِ سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و قم در برنامه اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده ند.
شایان ذکر است در برنامه اقدام ملی مسکن، ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی امسال و سال آتی در سراسر کشور احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد. مقرر است تا ۲۰۰ هزار واحد این برنامه توسط شرکت عمران شهرهای جدید در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری توسط شرکت بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شود.
بر اساس این گزارش، چهار شرط ثبت نام در برنامه اقدام ملی مسکن شاملِ تاهل، نداشتن سابقه سکونت ملک مسکونی برای سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل وی از اول فرودین ۸۴ به بعد، اول انقلاب از هیچکدام از امکانات دولتی از جمله، زمین و یارانه استفاده نکرده باشد، حداقل سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.
دفتر اقتصاد مسکن نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که استان قم با پنج شهر، خراسان شمالی با پنج شهر، خراسان جنوبی با ۲۳ شهر و سیستان و بلوچستان با ۱۸ شهر در برنامه اقدام ملی مسکن شرکت کرده‌اند.
تاکید می‌شود نشانی ثبت نام برنامه اقدام ملی مسکن tem.mrud.ir است.
استان سیستان و بلوچستاناستان قماقتصادمسکنوزارت راه و شهرسازی برچسب ها: وزارت راه و شهرسازی ، مسکن

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از افتتاح بعضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و تعدادی از پروژه‌های روبنایی با حضور وزیر راه و شهرسازی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، فرهاد سعیدی صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و شش عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت، خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

سعیدی اضافه کرد: تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

کد خبر 747122

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه در افزایش هزینه برخی دستگاه‌ها
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • انتخاب ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد