Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@22:09:49 GMT

شهردار اصفهان درگذشت محمدحسن عقیلی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۸۰۲

شهردار اصفهان درگذشت محمدحسن عقیلی را تسلیت گفت

"قدرت الله نوروزی" شهردار اصفهان درگذشت محمدحسن عقیلی، استاد برجسته گرافیک و پیشکسوت هنرهای تجسمی را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، متن پیام تسلیت شهردار اصفهان به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

با خبر شدیم که استاد محمدحسن عقیلی، پر پرواز گشود و آسمانی شد. هنرمندی که در مدرسه عاشقیش، فراوان هنرمندانی پرورید که هر یک زینت افزا و شهرآرای اصفهان نقش جهانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینجانب این ضایعه را به شهروندان این نگین فیروزه فام و خانواده داغدار و شاگردان سوگوارش تسلیت عرض می کنم و از پروردگار منان برای آن راحل ارجمند، همنشینی با اولیای الهی را مسألت دارم.»

قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان

کد خبر 396638

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان پیام تسلیت پیشکسوت کلانشهر کلانشهر اصفهان شهر شهروند اصفهان شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج امراله خرسندیان پدر بزرگوار سه شهید والامقام و دو جانباز سرافراز، تصریح کرد: این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تأثر خاطر شد.

این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6077518 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • رئیس جمهوری درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان