Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلا گفت: ما استقلال، یکی از برترین تیم‌های آسیا با طرفداران میلیونی هستیم. باید توقعاتی که از ماست، بر مبنای امکانات و حمایتی که از ما می‌شود، باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در حاشیه همایش بین‌المللی فوتبال کلینیک اظهار کرد: این کنگره‌ها به صورت کلی اهمیت زیادی برای ورزش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص برای ایران چون در ایران، اشتیاق فوق‌العاده‌ای برای فوتبال وجود دارد. ما مسئول این هستیم که اشتیاق را به مردم انتقال دهیم. این برای تمام طرفداران فوتبال به خصوص طرفداران میلیونی استقلال است.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پس از اعتراض‌هایش در بازی صنعت نفت آبادان، فتحی با او صحبت کرده است، گفت: نه، من هنوز فرصت این را پیدا نکردم که با آقای فتحی صحبت کنم ولی قطعا با او دیدار خواهم داشت. این‌ها نکات کلی هستند. ما استقلال، یکی از برترین تیم‌های آسیا با طرفداران میلیونی هستیم. باید توقعاتی که از ماست، بر مبنای امکانات و حمایتی که از ما می‌شود، باشد. ما نمی‌توانیم توقع ۱۰۰ داشته باشیم در حالی که حمایت از ما ۲۰ است. هدف من این است که باشگاه را به صورت کلی ارتقا دهیم و پیشرفت کنیم. اعتراضی که من می‌کنم، اعتراض منفی نیست، بلکه اعتراض مثبت است در جهت بهبود شرایط باشگاه. من فکر می‌کنم، هر که استقلال را دوست دارد، مانند من فکر می‌کند.

سرمربی استقلال درباره نقش فوتبال در ایران بیان کرد: من از این موضوع خوشحالم. من که از مدرسه مربیان ایتالیا به ایران آمدم، از این موضوع خوشحالم. الان که در ایران کار می‌کنم، فهمیدم که فوتبال در ایران ارزش بالایی دارد. ایران فوتبالیست‌های خوبی دارد اما خیلی خوب راجع‌ به آن‌ها در دنیا تبلیغ نشده است. امیدوارم وسیله‌ای شوم که فوتبالیست‌های ایران در دنیا بیشتر شناخته شوند.

استراماچونی همچنین راجع به سفری که به شیراز داشت، گفت: من الان در ایران زندگی می‌کنم و به این کشور احترام می‌گذارم. ایران تاریخی غنی دارد و امپراتوری پارسی یکی از بزرگترین امپراتوری‌ها بوده است، پس وقتی در این کشور زندگی می‌کنیم مهم است که راجع به تاریخش بدانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استراماچونی تیم فوتبال استقلال امیر حسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی ساده‌ترین کار ممکن را انجام نداد!

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه نخست بازی ترکمنستان و ایران مهدی قایدی فرصت فوق‌العاده‌ای را به دست آورد اما با ضربه‌ای عجیب توپ را به بیرون زد تا اولین فرصت جدی ایران از دست برود.

حرکت در عمق بازیکنان ایران با بازی هوشمندانه سامان قدوس و رها کردن توپ برای مهدی طارمی همراه شد که این بازیکن در موقعیت تک به تک توپ را در مقابل دروازه خالی برای مهدی قایدی ارسال کرد اما ساده گرفتن قایدی در این صحنه و ضربه عجیبی که به توپ زد باعث شد تا موقعیت فوق‌العاده برای ایران از دست برود و اولین گل او در سال جدید به ثمر نرسد.

ویدئو: 328365

مهدی قایدی در بازی قبل مقابل ترکمنستان به میدان نرفته بود اما در این بازی از ابتدا درون زمین حضور پیدا کرد و می‌توانست خیلی زود اولین گل ایران را به ثمر برساند و اولین گل خود را هم در سال جدید وارد دروازه ترکمنستان کند.

دیگر خبرها

  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • قدرت فوق‌العاده شیر نر / یک تنه به گله می‌زند (فیلم)
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • قایدی ساده‌ترین کار ممکن را انجام نداد!
  • چرخش سریع استقلال مقابل قلعه‌نویی؛ نظر آبی‌ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!
  • دلیل ازدواج دیوید بکام با ویکتوریا؛ از این خصوصیات او خوشم می‌آید
  • ۴ دم‌نوش فوق‌العاده برای رهایی از سرماخوردگی
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران