Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا دستور داد تا ۳/۲ میلیون شبه‌نظامی دولتی در خیابان‌های ونزوئلا به گشت زنی بپردازند. او همچنین به فرمانده این نیروها جایگاهی در حد رهبران ارشد نظامی داده است.

اخبار بین‌الملل- تشدید این گشت‌زنی‌ها با فراخوان تظاهرات برای روز شنبه از سوی خوان گوایدو، رهبر اپوزیسیون که کمپین یک‌ساله‌ای را برای برکناری مادورو از قدرت با حمایت آمریکا و ۵۰ کشور دیگر آغاز کرده، تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

گوایدو چند ماهی بود که ترتیب یک تظاهرات بزرگ را نداده بود.

 موجی از ناآرامی‌های سیاسی کشورهای آمریکایی لاتین را در بر گرفته، ایوو مورالس‌، رئیس جمهور بولیوی روز یکشنبه به دنبال یک سری اعتراضات مردمی به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری به ناگهان استعفا کرده و به مکزیک پناهنده شد.

مادورو گفته است همان "نیروهای امپریالیستی" که رئیس جمهور بولیوی را تضعیف کردند در پی خلع او نیز هستند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ونزوئلا مکزیک بولیوی بولیوی مکزیک نیکولاس مادورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»

رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان در پایان برنامه‌های دیدار و رایزنی‌های خود، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» رونمایی کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور  و آقای شهباز شریف نخست وزیرپاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا