Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@05:46:02 GMT

سامانه جدید بارشی وارد چهارمحال و بختیاری می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۹۱۸

سامانه جدید بارشی وارد چهارمحال و بختیاری می شود

قطره سامانی گفت: سامانه جدید بارشی از اواخر روز جمعه ۲۴ آبان ماه جاری وارد کشور می‌شود که چهارمحال و بختیاری را نیز در برمی‌گیرد.

«مهرداد قطره سامانی» امروز (چهارشنبه ۲۲ آبان) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: طبق پیش بینی های انجام شده دمای هوای شهرکرد مرکز استان در صبح امروز ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده که نسبت به روز های قبل سردتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: دمای هوای امروز صبح شهرکرد مرکز سردترین نقطه استان و سردترین مرکز استان کشور گزارش شده است.

 

وی ابراز کرد: سامانه جدید بارشی از اواخر روز جمعه ۲۴ آبان ماه جاری وارد کشور می‌شود که چهارمحال و بختیاری را نیز در برمی‌گیرد.

 

قطره سامانی گفت: سامانه جدید بارشی تا اواسط هفته آینده در استان به فعالیت خود بخصوص در مناطق جنوبی استان و کوهرنگ ادامه می دهد.

 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه هفته آینده هفته پربارشی برای استان است گفت: پنج شنبه هفته آینده نیز فعالیت بارشی در استان آغاز می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز هفته وحدت اردبیل رفسنجان ورود سامانه بارشی جدید سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری پیشرو در تجهیز اراضی به سامانه نوین آبیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه در سال زراعی جاری ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این استان به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز شده‌ است، گفت: تاکنون بیش از ۷۰ هزار هکتار از اراضی استان تاکنون به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز شده اند.
برزگر افزود: افزایش بهره وری و راندمان مصرف آب، افزایش اشتغال و درآمد کشاورزان و مهاجرت معکوس از مزایای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در استان است.
به گفته وی، اجرای سامانه‌های نوین آبیاری از اولویت‌های اساسی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ است.

دیگر خبرها

  • رفع کدری آب شرب بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم آباد
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری پیشرو در تجهیز اراضی به سامانه نوین آبیاری
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد
  • باران در کوهرنگ و سیلاب در چهارمحال و بختیاری+تصاویر
  • تجهیز ۲ هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری به آبیاری نوین