Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد فدائی امروز چهارشنبه در پیام تقدیر خود از مردم کرمان آورده است، اکنون که سفر پرمیمنت رئیس جمهوری محترم جناب آقای دکتر روحانی و هیأت همراه ایشان به استان کرمان با افتتاح و یا شروع عملیات اجرایی بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان طرح در بخش های مختلف صنعتی و معدنی، کشاورزی، بهداشت و درمان، عمرانی و زیربنایی با موفقیت پایان یافته است، لازم می‌دانم  از مردم فهیم و شریف این استان، بویژه مردم ولایتمدار و قدرشناس شهرستان رفسنجان که با حضور پرشور خود در استقبال از رئیس جمهوری محترم و کاروان تدبیر و امید، ضمن به نمایش گذاشتن صحنه‌هایی زیبا از وحدت و یکپارچگی، حمایت قاطع خود از عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت پرتلاش را در شرایط کنونی کشور به منصه ظهور رساندند تقدیر و تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پیام می افزاید، هچنین از حمایت روحانیت معظم خصوصاً نماینده محترم ولی‌فقیه در استان کرمان و دیگر ائمه محترم جمعه، تلاش فرمانداران محترم شهرستان های رفسنجان، سیرجان، بافت و کرمان، همراهی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، همکاری مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مشارکت تشکل های مردمی، اصناف و بازاریان، دانشگاهیان، فرهنگیان و سایر اقشار  قدردانی نموده و بخاطر این وفاق و برادری خداوند بزرگ را شکرگزارم.
استاندار کرمان در این پیام آورده است، در خاتمه از تلاش های صورت گرفته در عرصه اطلاع رسانی و تبلیغات از جمله از صدا و سیمای مرکز کرمان، خبرنگاران و عکاسان زحمت‌کش و پرتلاش خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و همچنین مطبوعات محلی و نمایندگی‌های مطبوعات کشوری که از روزهای پیش از سفر و در حین اجرای آن با تلاشی چشمگیر تبلیغات و اطلاع رسانی و پوشش خبری کم نظیری را ارائه کردند صمیمانه سپاسگزاری می نمایم و امیدوارم بزودی آثار و برکات این سفر میمون و مبارک در استان عزیزمان بروز و ظهور یابد.

برچسب‌ها محمد جواد فدایی کرمان ایرنا استاندارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا استاندارد کرمان ایرنا استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را شایعه دانست و گفت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد.   به گزارش ایرنا، سپهر خلجی روز چهارشنبه و در حاشیه نشست هیات دولت در گفت‌و گو با خبرنگاران به اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش رشد اقتصادی، کنترل و کاهش حجم نقدینگی محصول تیم اقتصادی دولت بود که به طور منسجم انجام شد.   وی افزود: حتی تورم هم مهار شد و به اندازه یک واحد کاهش یافت. البته هدفگذاری دولت کاهش بیشتر تورم است.   رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: همه این موارد محصول تلاش تیم مشترک و هماهنگ است شاید بعضی ها خیلی دوست ندارند این اتفاق بیفتد و شایعه ایجاد کنند و در واقع قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود