Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نامه اعتراضی باشگاه فرهنگی - ورزشی ماشین سازی آمده است: روند مسابقه فوق حاکی از این است که بعد از اعلام پنالتی که مورد اعتراض کادر فنی ماشین‌سازی بود، تماشاگران حریف به صورت هماهنگ الفاظی را به شخص رسول خطیبی نسبت دادند که باعث شد سرمربی ماشین‌سازی با دست زدن به طرف مقابل عکس‌العمل نشان بدهد، اما تماشاگران بعد از این اتفاق با تغییر الفاظ خود اقدام به شدیدترین توهین‌ها به خانواده رسول خطیبی کردند که بازتاب بسیار منفی در فضای فوتبال به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه تشریح شده است: ما نسبت به اینکه به کار بردن غیراخلاقی‌ترین شعارها توسط ۵ هزار نفر هوادار پرسپولیس تنها ۳۰ میلیون تومان جریمه، اما دست زدن سرمربی تیم ماشین سازی ۱۰ میلیون تومان و یک جلسه محرومیت تعلیقی داشته‌ باشد، معترض است؛ حتی در یک نگاه می توان متوجه شد که هیچ تناسبی بین واقعیت موضوع و رای صادره دیده نمی‌شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام خود برای بازی ماشین سازی با پرسپولیس را صادر کرد که  در آن سرمربی ماشین‌سازی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

این دیدار جنجالی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز ورزش اعتراض

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز ورزش اعتراض فوتبال ماشین سازی تبریز ورزش اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود ادامه تحریم‌های این تیم تمدید خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، اتحادیه فوتبال روسیه قصد دارد قرارداد خود را با والری کارپین سرمربی تیم ملی این کشور تمدید کند.

به گفته این رسانه ورزشی روسیه، مدیریت اتحادیه فوتبال روسیه به‌زودی با واری کارپین وارد مذاکره می‌شود و به او قرارداد جدیدی برای مدت دو سال پیشنهاد خواهد کرد.

تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو

قرارداد کنونی والری کارپین که از تابستان 2021 هدایت تیم ملی روسیه را برعهده دارد، در آگوست 2024 به پایان می‌رسد. این مربی به‌طور همزمان سرمربی یاران محمد محبی در باشگاه روستوف نیز هست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!