Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@10:33:00 GMT

شکایت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از خدمات ارزش افزوده

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۹۶۵

شکایت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از خدمات ارزش افزوده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از گام تلخ بعدی برای کلاهبرداران ارزش افزوده خبر داد و گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار شکایت مردم از خدمات ارزش افزوده پیامکی، در حد رکورد گینس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد آذری جهرمی با انتشار یک توییت در صفحه شخصی خود، نوشت:

"‏گام تلخ بعدی برای کلاهبرداران: یک میلیون و ۲۰۰ هزار شکایت مردم از خدمات ارزش افزوده پیامکی در سامانه ۸۰۰۷ را برای قوه قضائیه ارسال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد گینس هست برای خودش! در دنیا سابقه نداره این حجم از شکایت در یک هفته!"

کد خبر 396628

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات وزارت ارتباطات مالیات بر ارزش افزوده ارزش افزوده قوه قضائیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مصطفی فعله‌گری ظهر چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که امسال با توجه به قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در نحوه ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ایجاد شده است، مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه دوره زمستان ۱۴۰۲ که تا پیش از این تا ۳۱ فروردین در نظر گرفته شده بود تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شده است.

وی افزود: چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری اصلاح و تکمیل نمایند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور براساس صورتحساب‌های صادره در سامانه مودیان نسبت به تهیه اظهارنامه دوره مالیاتی زمستان سال ۱۴۰۲ اقدام نموده و اظهارنامه مزبور را از طریق سامانه‌های tp.tax.gov.ir یا my.tax.gov.ir در دسترس مودیان محترم قرار خواهد داده است که مشمولان قانون می‌توانند تا موعد مقرر نسبت به اصلاح و تکمیل آن اقدام نمایند.

گفتنی است؛ به منظور تکریم و جلوگیری از تضییع حقوق مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده، راهنمای تکمیل اظهارنامه موضوع ماده (۳) قانون تسهیل در سامانه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir قرار دارد.

کد خبر 6081077

دیگر خبرها

  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد
  • سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند