Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:29:54 GMT

جمع آوری دام‌های هوایی در لنگرود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۰۸۲

جمع آوری دام‌های هوایی در لنگرود

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امین نجات، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود گفت: عملیات جمع آوری دام‌های هوایی توسط ماموران یگان حفاظت محیط بانی چاف و چمخاله انجام و چندین رشته دام هوایی از مزارع پاپکیاده و بالاچاف جمع آوری شد.

او افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست چاف و چمخاله در مزارع پاپکیاده و بالاچاف ۱۳ رشته دام هوایی به طول تقریبی ۸۵۰ متر را جمع آوری، کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود اظهار داشت: عملیات جمع آوری و پاکسازی دام‌های هوایی تا پایان فصل حضور پرندگان در این شهرستان با جدیت ادامه خواهد یافت، لذا مقتضی است افرادی که مبادرت به دام گذاری کرده اند، قبل از اقدامات یگان حفاظت محیط زیست این اداره نسبت به جمع آوری دام‌ها راسا اقدام کند.

نجات تصریح کرد: در صورت مشاهده و با لحاظ ممنوعیت شکار، عامل یا عاملان بزه ارتکابی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ع 

کشف و ضبط دام‌های هوایی در شهرستان لنگرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رئیس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند، اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه از امروز تا ۹ اردیبهشت «هفته زمین پاک» نام گذاری شده است گفت: «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» شعار هفته زمین پاک است. 
سمانه قربانی با اشاره به اینکه استفاده از پلاستیک برای محیط زیست مضرات جبران ناپذیری دارد، گفت: طبق مطالعات انجام شده پلاستیک ۴۰۰ تا ۵۰۰ سال طول می‌کشد تا در خاک تجزیه شود. 
وی با بیان اینکه پلاستیک بازیافت نمی‌شود، افزود: با ترویج فرهنگ استفاده نکردن از پلاستیک و جایگزینی ساک دستی‌های پارچه‌ای می‌توان محیط زیست پاکی داشت. 
رئیس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند، اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه ممنوعیت توزیع پلاستیک رایگان در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیلان اجرایی می‌شود، افزود: توزیع ساک دستی‌های پارچه‌ای یکی از ویژه برنامه‌های است که در هفته زمین پاک در استان اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست باید از دوران کودکی و نوجوانی در جامعه نهادینه شود، گفت: در همین زمینه محیط زیست گیلان، مبانی حفاظت از محیط زیست را در سطح برخی از مدارس استان اجرایی کرده است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • ممنوعیت صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌رود