Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@19:01:38 GMT

فدراسیون فوتبال حق پخش را به مزایده می‌گذارد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۲۴۹

آفتاب‌‌نیوز :

دیگر بر همگان واضح و مبرهن است که سازمان صدا و سیما تمایلی برای پول دادن به فدراسیون فوتبال به عنوان حق پخش ندارد و دوست دارد مثل همیشه بازی‌های فوتبال را رایگان پخش کند و درآمد میلیاردی اش بابت تبلیغات محیطی را هم‌چنان داشته باشد.

ژاله فرامرزیان، معاون وزیر ورزش و جوانان به تازگی در این‌باره گفته است: «از سازمان برنامه و بودجه خواسته‌ایم برای احیای حق پخش ورزش ایران از سرفصل اعتبارات سالانه صدا و سیما کسر و به سرفصل‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات ما با صداوسیما در حد به رسمیت شناختن حق پخش ورزش هم نتیجه نداشته است و در آن سازمان اراده و تمایلی برای حل این مشکل وجود ندارد و زیر بار آن نمی‌روند. این کار بهترین و قانونی‌ترین راه‌حل برای احیای حق پخش تلویزیونی و ورزش است و امیدوارم صداوسیما تمکین کند و قطعاً با این حرکت به زودی بخش مهمی از نیازهای ورزش کشور به خصوص در بخش فوتبال ملی و باشگاه‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در آستانه ورود به فرابورس حل می‌شود.»

واقعیت این است که فدراسیون فوتبال خیلی امید به حل این مشکل از سوی وزارت ورزش و جوانان و حتی مجلس شورای اسلامی ندارد چراکه سال‌های سال است کار به این دو ارگان واگذار شده و هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است. از ساختمان سئول خبر می‌رسد اعضای هیئت‌رئیسه برآنند به‌زودی حق پخش بازی‌های لیگ برتر را به مزایده بگذارند. اگر چه در گذشته برخی از شبکه‌های خارجی برای خرید بازی‌های لیگ برتر ابراز تمایل کرده‌اند، اما اولویت فدراسیون فوتبال با شبکه‌های داخلی است. جز صدا و سیما شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی می‌توانند حق پخش بازی‌های لیگ برتر را خریداری کنند. در این صورت تماشای بازی‌های لیگ برتر برای تماشاگران همانند خارج از کشور پولی خواهد شد. اینکه سازمان صداوسیما هم وارد این مزایده خواهد شد یا نه اتفاقی است که در ماه‌های آینده مشخص خواهد شد. طبیعتاً اگر سازمان صدا و سیما بتواند مردم را برای خرید بازی‌های لیگ برتر متقاعد کند شاید با این اتفاق کنار بیاید و در نهایت به‌خاطر حق پخش بازی‌های لیگ برتر به فدراسیون فوتبال پول بدهد.

فدراسیون فوتبال می‌گوید برای حل بحران مالی باشگاه‌ها چاره‌ای جز تلاش جدی برای احیای حق پخش بازی‌های لیگ برتر ندارد. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال خود با مشکلات مالی عدیده‌ای روبه‌روست و اکنون ماه هاست که بدهی خود را نتوانسته پرداخت کند.

 

خبرورزشی

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال حق پخش لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، علیرضا رضایی (رییس انجمن کشتی ) و حاج عیسی ساوه شمشکی (رییس انجمن اسکی) با حضور در محل فدراسیون با مصطفی نکو لعل آزاد رئیس جدید فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

نکو لعل آزاد، ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو به مهمانان، اظهار داشت، بستر و فرهنگ سازی مناسب از ضروریات مهم توسعه کمی و کیفی ورزش ناشنوایان در جامعه دانست.

وی همچنین، بر همدلی و استفاده از حداکثر امکانات مادی و معنوی فدراسیون برای پیشبرد امور واجرای برنامه ها خصوصا تامین مالی تاکید کرد.

رضایی و شمشکی،در این دیدار ضمن تبریک سال نو و همچنین تبریک به نکو لعل آزاد و آرزوی موفقیت در سمت ریاست فدراسیون به ارائه گزارش فعالیت انجمن های کشتی و اسکی ناشنوایان در سال جدید پرداختند و گفتند: این انجمن ها تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء این رشته ها و محوریت برنامه های خود را بر آموزش و استعدادیابی از رده های پایه قرار داده و با برپایی اردوهای ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف به دنبال فراهم کردن زمینه های رشد ورزش ناشنوایان هستیم.

در این دیدار علیرضا بسیج سرپرست دبیری فدراسیون، زهرا داودی نائب رئیس دوم فدراسیون، مشهدی آقایی(مدیر فنی تیم های ملی کشتی ناشنوایان) و علیرضا زندی( سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان)حضور داشتند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888565

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!