Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-10@06:37:06 GMT

دو تن از شهرداران ادوار شیراز مقصر شناخته شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۲۵۲

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: پرونده موسوم به سیل شیراز با صدور کیفرخواست به دادگاه‌های کیفری ۲ شیراز ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس بیان داشت: پرونده حادثه سیل شیراز که در ۱۶ مجلد در دادسرای شیراز تشکیل شده بود با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست به دادگاه‌ کیفری ۲ شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطابق بررسی‌های صورت گرفته و تلفیق نظر هیأت کارشناسی و گزارش کارشناسی سازمان بازرسی کل کشور، شهرداری شیراز و دو تن از شهرداران ادوار مختلف شهرداری مقصر شناخته شدند.   دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس افزود: پرونده به دلیل تعداد بالای آمار فوتی و مصدومین در ۱۶ مجلد به داگاه ارسال شده است.   گفتی است وقوع سیل در ۵ فروردین ۱۳۹۸ در محل دروازه قرآن شیراز منجر به فوت ۲۱ نفر و مصدومیت بیش از ۱۰۰ مصدوم داشت.   منبع: میزان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت دستگاه قضا در لوندویل آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه میز جهادی خدمت دستگاه قضا در لوندویل آستارا با محوریت ترویج فرهنگ عمومی صلح و سازش و مشاوره حقوقی با حضور عباس جاذب ریاست دادگستری و یاسر همدمی دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا برگزار شد.

این میز خدمت با هدف حل مشکلات قضائی و حقوقی مردم شهرستان در مسجد جامع لوندویل آستارا انجام شد.

در این میز خدمت مشکلات مردم مشکلات خود را با ریاست دادگستری و دادستان در میان گذاشته و مسؤولان دستور پیگیری و رسیدگی به پرونده‌های مراجعان را صادرکردند.

کد خبر 6073201

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی سرقت‌های نوروزی در قزوین
  • خطیر در واکنش به اظهارات نکونام: به دشمن خوراک ندهید
  • تالار حافظ شیراز ،میزبان برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • حذف کمیسیون ماده ۱۰۰ در مدیریت ساخت و سازهای فارس
  • دادستان دلفان: علت مرگ دکتر پرستو بخشی مسمومیت دارویی بوده است
  • جزئیات مرگ دکتر پرستو بخشی از زبان دادستان شهرستان دلفان
  • جزئیات مرگ پزشک متخصص قلب و عروق در لرستان
  • برگزاری میز خدمت دستگاه قضا در لوندویل آستارا
  • ورود دادستانی به مشکلات ‌شهرک‌های گلخانه‌ای اردبیل
  • رسیدگی عادلانه به پرونده‌های قضایی با حضور وکلاء