Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@13:01:10 GMT

شانس کم «امیر جعفری» در جشنواره فیلم فجر 38 /عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۲۷۱

«امیر جعفری» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون طی سالهای گذشته با فضای جدی سینما فاصله گرفته و می توان گفت بعد از فیلم سینمایی «سیزده» ساخته هومن سیدی در اثری شاخص به ایفای نقش نپرداخته است.

اخبار چهره ها - جعفری امسال با دو فیلم سینمایی «سگ بند» ساخته مهران احمدی و «من می ترسم» ساخته بهنام بهزادی راهی سینما شده اما بعید به نظر می رسد که این دو فیلم با مضمون کمدی و ساختار گیشه ای خود جایی در فهرست نامزدهای حضور در جشنواره فیلم فجر را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری هم اکنون اکران فیلم سینمایی «زیر نظر» نخستین ساخته مجید صالحی در مقام کارگردان را در برنامه دارد، رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد، عباس جمشیدی و آزاده صمدی بازیگران "زیر نظر" هستند.

 

از نکات عجیب فیلم اول مجید صالحی می توان به حضور رضا پرستش در مقام بازیگر اشاره کرد، وی که به دلیل شباهت خود به بازیکن مطرح فوتبال جهان به لیونل مسی ایرانی مشهور است حالا مثل بسیاری از چهره های مجازی وارد سینما و عرصه بازیگری شده است.

جعفری همچنین فیلم سینمایی «سراسر شب» ساخته فرزاد موتمن را نیز در برنامه دارد، وی در این فیلم با الناز شاکردوست همبازی شده است، این فیلم نزدیک به یکسال در صف اکران مانده و هنوز تکلیفش مشخص نیست. 

سگ بند

مهران احمدی که سابقه ساخت یک فیلم کمدی با نام مصادره را در کارنامه دارد برای فیلم دوم خود نیز به سراغ ساخت یک کمدی دیگر با تیم بازیگری جدید رفت. امیر جعفری، بهرام افشاری و مهران احمدی بازیگران اصلی «سگ بند» هستند. به احتمال زیاد احمدی قصد دارد فیلمش را برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کند.

براساس آخرین اخبار «سگ بند» باری دیگر فضایی کاملاً کمدی با حال و هوایی همچون مصادره ساخته خواهد شد، هنوز درباره سایر بازیگران و یا بازیگران زن این فیلم سینمایی صحبتی به میان نیامده اما این اثر تلاشی دیگر از مهران احمدی برای حضور در فجر خواهد بود.

من می‌‌ترسم

امیر جعفری همچنین در فیلم سینمایی من می‌ترسم به نویسندگی و کارگردانی بهنام بهزادی به ایفای نقش پرداخته است، این فیلم نیز یکی از شانس های حضور در جشنواره فیلم فجر است.

جعفری در این فیلم بار دیگر با الناز شاکردوست همبازی شده است، علاوه بر جعفری و شاکردوست بازیگرانی همچون ستاره پسیانی، پوریا رحیمی سام، مهران احمدی و میترا رفیع در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی، آمده است: بدیش اینه من وسط کلی شک ام که می خوام برم یا نه...ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی تونم بمونم.

بهزادی پیش از این ساخت فیلم هایی چون، «تنها دوبار زندگی می کنیم»، «قاعده تصادف» و «وارونگی» را در کارنامه خود دارد، که برای این آثار جوایز مختلفی از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کرده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون امیر جعفری من می ترسم سگ بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم کن فیلم‌های بین‌المللی دیگری را به بخش‌های مختلف این دوره اضافه کرد که انیمیشن میشل آزاناویسیوس با عنوان «گرانبهاترین محموله‌ها»، فیلم «دانه انجیر مقدس» محمد رسول‌اف و «لولا» اولیور استون از جمله آنها هستند.

«گران‌بهاترین محموله‌ها» از رمان پرفروش ژان کلود گرومبرگ به همین نام اقتباس شده و داستانش در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. این اولین انیمیشنی خواهد بود که در بیش از یک دهه گذشته - پس از «والس با بشیر» آری فولمن در سال ۲۰۰۸ - وارد بخش رقابتی کن شده است.

آزاناویسیوس فیلمنامه را با گرومبرگ نوشته و الکساندر دسپلات آهنگساز برنده اسکار موسیقی فیلم را ساخته است. صداپیشگی این انیمیشن را بازیگر مشهور فرانسوی ژان لویی ترینتینان، گریگوری گدبوآ و دومینیک بلان بر عهده دارند.

آزاناویسیوس از اعضای ثابت کن است و در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ برای اولین بار «هنرمند» و «تغییرپذیر» را در بخش رقابتی داشت و «کوپه» هم فیلم افتتاحیه سال ۲۰۲۲ بود.

«دانه انجیر مقدس» جدیدترین فیلم محمد رسول‌اف هم به بخش رقابتی افزوده شد. وی پیش از این با فیلم‌های «دست‌نوشته‌ها نمی‌سوزند» و «لرد» (با عنوان خارجی «مرد صداقت») در بخش نوعی نگاه کن حضور داشت.

امانوئل پارپو رومانیایی با فیلم «سه مایل تا پایان دنیا» برای اولین بار وارد بخش مسابقه می‌شود.

در بخش کن پرمیر «ماریا» ساخته جسیکا پالود درباره زندگی تراژیک ماریا اشنایدر بازیگر «آخرین تانگو در پاریس» ساخته برناردو برتولوچی با بازی آناماریا وارتولومی و مت دیلون و فیلم گائل مورل با عنوان «زندگی کن، بمیر، دوباره متولد شو» افزوده شده است.

در بخش نمایش ویژه «یک فیلم ناتمام» لو یه فیلمساز چینی درباره همه‌گیری، «عاشقان سینما» آرنو دپلشن با بازی متیو آمالریک، «لولا» الیور استون، درباره رییس جمهور برزیل و «زننده» تودور جیورجیو دیگر فیلم‌های افزوده شده به کن امسال هستند.

«کنت مونت کریستو» ساخته الکساندر دلا پاتلیر و متیو دلاپورته با بازی پیر نینی به بخش خارج از رقابت اضافه شد.

اولین فیلم کارگردانی سلین سالت با نام «نیکی» فیلمی بیوگرافی از نیکی دو سن فال هنرمند فرانسوی-آمریکایی، «وقتی نور می‌شکند» رونار رونارسون و «جریان» جینتس زیلبالودیس هم به بخش نوعی نگاه افزوده شده‌اند.

کد خبر 6086129

دیگر خبرها

  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن