Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@09:23:21 GMT

برگزاری مجمع عمومی هلال احمر لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۳۳۳

مجمع عمومی هلال احمر که قرار بود به صورت غیر قانونی در اواخر هفته جاری برگزار شود، با مخالفت اعضای شورای عالی هلال احمر لغو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرار بود مجمع عمومی جمعیت هلال احمر به صورت غیر قانونی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری در مشهد مقدس برگزار شود،اما برگزاری آن لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پیگیری‌ها حاکی از آن است که برخلاف اینکه دعوتنامه‌ها نیز برای اعضای مجمع ارسال شده بود، برگزاری این مجمع لغو شد. منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر محمد رسول خدادادی را به‌عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی محمدرسول خدادادی را به‌عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

باسلام و احترام؛

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی تا زمان تشکیل مجمع عمومی فدراسیون و برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون، به سمت سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف سرپرستی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب، زیر نظر رئیس محترم سازمان امور دانشجویان به انجام رسانید.

توفیق روز افزون جناب عالی را در امور محوله از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • تلاش برای ایجاد فرهنگ خود امدادی ۷۶۰۰ مسافر نوروزی در یزد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط نجاتگران هلال احمر دهگلان + فیلم
  • آموزش فرهنگ خود امدادی به بیش از ۷ هزار نفر مسافر نوروزی در یزد
  • امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۱۷ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • امدادرسانی ایام نوروز 1403 نیرو‌های هلال‌احمر به ۱۷ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر
  • سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شد
  • مشارکت ۳۰۰ خیر و داوطلب در طرح «هلال رحمت» گیلان/ برگزاری بزرگترین ضیافت افطاری