Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: توقعاتی که از ما وجود دارد باید به اندازه حمایتی که از ما می‌شود، باشد و نمی‌توانیم توقع ۱۰۰ و حمایت ۲۰ داشته باشیم. تاریخ انتشار: 10:24 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۴۶۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*اشتیاق فوق‌العاده‌ای برای فوتبال در ایران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع برای همه طرفداران فوتبال، به خصوص استقلال که هوادارانی میلیونی دارد، خیلی مهم است.

*فرصتی پیدا نکردم که با فتحی صحبت کنم، اما به زودی با هم ملاقات می‌کنیم.

*ما استقلال، یکی از باشگاه‌های برتر آسیا و با طرفداران میلیونی هستیم. توقعاتی که از ما وجود دارد باید به اندازه حمایتی که از ما می‌شود و امکانات ما باشد. نمی‌توانیم توقع ۱۰۰ و حمایت ۲۰ داشته باشیم.

*این نه یک اعتراض منفی، بلکه اعتراضی مثبت و در جهت بهتر شدن باشگاه استقلال است.

*در ایران می‌بینم فوتبال بسیار پرطرفدار و مهم است و بازیکنان بسیار خوبی در این کشور وجود دارد، اما شاید در دنیا روی آنها خیلی تبلیغ نمی‌شود.

*امیدوارم برای بهتر شناخته شدن بازیکنان ایرانی در فوتبال جهان، وسیله‌ای باشم.

*ایران تاریخی غنی دارد و وقتی در این کشور زندگی می‌کنید، باید تاریخچه آن را بدانید و به آن احترام بگذارید.

*فقط به دنبال یک پرستار بچه خوب در ایران هستم!

بیشتر بخوانید: فتح‌الله‌زاده: دیاباته خوب بوده، اما هنوز در حد تیام نیست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال استراماچونی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش 14.48 میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

به نقل از فارس استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت 24 هفته از لیگ آبی پوشان با 53 امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی 52 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده 82 جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با 2 پله صعود در رده 161 دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا 9 پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان 79 پله است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898267

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!