Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@10:55:21 GMT

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت ارشد ۹۸ از فردا آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۳۸۴

ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت برخی کدرشته محل‌های آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۸ از فردا پنج‌شنبه ۲۳ آبان آغاز می‌شود.

به گزارش میزان، اطلاعیه تکمیل ظرفیت کارشناسی، کارشناسی ارشد،کاردانی به کارشناسی، آزمون فنی و حرفه‌ای، آزمون جامع علمی- کاربردی بر اساس اعلام قبلی سازمان سنجش امروز عصر منتشر می شود و ثبت نام تکمیل ظرفیت از فردا از فردا پنج‌شنبه ۲۳ آغاز می شود و تا ۲۶ آبان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه متقاضیان واجد شرایط براساس مندرجات اطلاعیه‌ای که منتشر خواهد شد، می‌توانند از فردا پنج‌شنبه ۲۳ تا ۲۶ آبان ۹۸ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

این تکمیل ظرفیت فقط در ۵ آزمون برای پذیرش بهمن ماه انجام گیرد و مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، آزمون کاردانی به کارشناسی، آزمون فنی و حرفه‌ای، آزمون جامع علمی- کاربردی و آزمون سراسری اجرا خواهد شد.

این تکمیل ظرفیت فقط برای رشته محل‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی است.

تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری هم انجام نخواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا حسن حیدری مارک ویلموتس شبکه حقانی شهید تهرانی مقدم آلودگی هوا بولیوی غزه ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۹۸ مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا حسن حیدری مارک ویلموتس شبکه حقانی شهید تهرانی مقدم آلودگی هوا بولیوی غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از فردا

بر اساس اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش فروش بلیت بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در همه محور‌ها (مسیر‌های رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ و مسیر‌های برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱)، از ساعت ۹ صبح فردا پنجشنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، پیش فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقیمانده انجام می‌پذیرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور تا چهاردهم فروردین
  • استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون‌های نهایی متوسطه دوم
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از فردا