Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: سازمان اطلاعات سپاه استان با اشراف اطلاعاتی و همکاری یکی از شعب بانک‌های استان، از اعطای تسهیلات جدید ۱۰ میلیارد تومانی به یک شرکت بدهکار عمده بانکی جلوگیری کرد.

او ادامه داد: طبق اطلاعات ارائه شده این شرکت ۲۹ میلیارد تومان معوقه بانکی دارد و جزو بدهکاران بانکی استان همدان به شمار می‌آید؛ با این حال درصدد گرفتن تسهیلات جدید بود که با اقدام به موقعاطلاعات سپاه، از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان تاکید کرد: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس رسالت ذاتی خود، تخلفات و جرایم اقتصادی را به طور کامل و به دقت زیر نظر دارد و در تعامل و همکاری با دستگاه قضا ،با مفسدان اقتصادی و بانکی  برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ب

جلوگیری از اعطای مجدد وام میلیاردی به بدهکار عمده بانکی در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان

اسفندیار خزایی در جلسه ارزیابی اقدامات مدیریت چرا و ساماندهی کوچ عشایر که با حضور کارشناسان دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی کشور در استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در استان همدان سطح اراضی ملی از اراضی مستثنیات کمتر است، استفاده از پسماندهای کشاورزی باید در امر چرای دام مورد استفاده قرار گیرد تا فشار کمتری به مراتع استان وارد شود.

وی افزود: توجه به شرایط مراتع استان همدان و لزوم بهره‌برداری اصولی از آن مدیریت چرا، رعایت تقویم کوچ و جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع می‌تواند این بستر را حفظ و حتی به بهبود شرایط مرتع کمک کند.

خزایی افزود: استان همدان به علت وجود ۶۶۵ هزار هکتار مرتع، استانی مرتعی به حساب می‌آید که این مراتع به عنوان بستر بهره‌برداری توسط بهره‌برداران روستایی و عشایری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی خوبی در سطح استان بین بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف از جمله فرمانداری‌ها، منابع طبیعی به امور عشایری و ادارات‌کل منابع طبیعی استان‌های قشلاقی وجود دارد، خاطرنشان کرد: جزیره‌ای عمل کردن در این موضوع موجب عدم دستیابی به اهداف مورد نظر خواهد بود.
وی آموزش، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در افزایش همراهی و مشارکت در حفظ مراتع  را مهم دانست و گفت: نیاز است کارشناسان با زبان قابل درک با عشایر ارتباط برقرار کرده و آموزش‌های لازم را برای آنها از طرق مختلف ارائه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارت به شبکه زیرساختی قنوات
  • افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • افزایش قیمت کالا‌های اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها
  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی