Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آندره‌آ استراماچونی در همایش فوتبال کلینیک اظهار داشت: خوشحال هستم که این مراسم دعوت شدم و معتقدم این کنگره‌ها برای ورزش بسیار مهم است به خصوص در ایران که اشتیاق زیادی برای فوتبال وجود دارد.

اخبار ورزشی- وی افزود: ما مسئول هستیم این شور و اشتیاق را به فوتبالی‌ها منتقل کنیم به خصوص برای هواداران استقلال که میلیونی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی با نفت آبادان با فتحی صحبت کرده است یا خیر گفت: نه. من هنوز فرصت نکردم با فتحی صحبت کنم، ولی قطعا به زودی با هم ملاقات می‌کنیم.

استراماچونی در خصوص اینکه قرار است در این هفته مطالبات وی و بازیکنان پرداخت شود گفت: این را شما می‌دانید یا سوال است؟

خبرنگار اشاره کرد این اظهار نظر هیئت مدیره است که استراماچونی پاسخ داد: این یک موضوع کلی است، چون ما استقلال هستیم و یکی از باشگاه‌های برتر آسیا با طرفداران میلیونی محسوب می‌شویم. باید توقعاتی که از ما می‌رود به اندازه امکانات و ساپورتی که می‌شود باشد. ما نمی‌توانیم انتظار ۱۰۰ داشته باشیم وقتی ساپورت ۲۰ درصدی می‌شویم. هدف من این است که باشگاه به صورت کلی پیشرفت کند.

وی تصریح کرد: اعتراض من منفی نیست، اعتراض من مثبت است برای بهتر شدن باشگاه. من فکر می‌کنم هر کسی استقلال را دوست دارد اینگونه فکر می‌کند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه به عنوان بهترین لژیونر ایتالیا انتخاب شده است، گفت: از این موضوع خوشحالم، من از مدرسه مربیان ایتالیا آمدم و خیلی خوشحال هستم. می‌دانم فوتبال در ایران پرطرفدار است، این کشور بازیکنان خوبی دارد، ولی تبلیغات خوبی در مورد آن‌ها در دنیا نشده است، امیدوارم که بتوانم بازیکنان را خوب به دنیا معرفی کنم.

وی در خصوص سفرش به شیراز گفت: ایران تاریخ غنی دارد و امپراطور پارسی یکی از بزرگترین امپراطوری‌های جهان بوده است. وقتی در چنین کشوری زندگی می‌کنید مهم این است چگونه از تاریخ آن استفاده کنید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال استراماچونی استقلال استقلال بازی جهان فوتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف

به گزارش فرارو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • اعتراض شدید به واگذاری استقلال؛ لعنت به این دشمنان! + عکس
  • اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف