Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@06:09:07 GMT

چنگیز: اسیر جنگ روانی عراقی‌ها نشویم پیروز می‌شویم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۴۷۶

به گزارش ایلنا، عبدالعلی چنگیز مهاجم سال‌های دور استقلال و تیم ملی اعتقاد دارد استقلال اگر همین روند را ادامه دهد می‌تواند یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشد با وی در خصوص شرایط استقلال و تیم ملی به صحبت پرداختیم.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال روند رو به رشدش را آغاز کرده و فکر می‌کنم در ادامه آنها بتوانند شرایط بهتری را به دست بیاورند آنها به یک نظم تاکتیکی خوبی دست پیدا کردند و اگر بتوانند در دو بازی آینده خودشان شرایطشان همین گونه باشند می‌توانند خودشان را به عنوان یک مدعی مطرح سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی اعتقاد دارید عیار استقلال هنوز مشخص نشده است؟

البته که با گذشت 10 هفته می‌توان پیش بینی کرد چه تیم‌هایی شرایطشان بهتر از بقیه است همچون در سال‌های گذشته در لیگ ایران همیشه چند تیم هستند که مدعی قهرمانی هستند استقلال پرسپولیس تراکتور سپاهان مدعی قهرمانی در لیگ ایران هستند و بقیه تیم‌ها برای میانه‌های جدول تلاش می‌کنند امیدوارم که استقلال در ادامه بهترین از این هم بشود.

با کسب نتایج خوب حاشیه های استقلال تمامی ندارد و بازیکنان به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند؟

کار خوبی نبود به نظرم بازیکنان باید کمی صبرشان را بیشتر کنند زیرا آنها می‌د‌انند که در فوتبال ایران باشگاه مشکل مالی دارند شما ببینید خود فدراسیون فوتبال برای پرداخت پول ویلموتس مشکل دارد وای به حال دیگر باشگاه امیدوارم دیگر چنین اتفاقی در باشگاه‌ها رخ ندهد زیرا تیم‌هایی که هوادار دارند و می‌بینند که بازیکنان به خاطر پول اعتصاب می‌کنند احساس بدی به آنها دست می‌دهد تمام خوشی هواداران به موفقیت‌های تیم‌هایشان است.

به نظر شما مدیریت استقلال باید تغییر کند؟

در ایران مدیریت کردن زیاد کار سختی نیست زیرا یک تیم با انبوهی از بدهی را به شما تحویل می دهند وقتی یک مدیر جدید هم می‌آید او هم به این بدهی‌ها اضافه می‌کند و می‌رود و سال‌ها همین اتفاق تکرار می‌شود تا زمانی که باشگاه‌ها خصوصی نشوند هیچ تغییری در فوتبال ایران به وجود نمی‌آید. .

عملکرد استراماچونی را در این مدت چطور دیدید؟

استراماچونی مربی باهوش و توانمندی است و همان طور هم که دیدید توانست استقلال را متحول سازد. او از یک کشوری آمده که در فوتبال دنیا صاحب سبک است و اگر بتواند بر حاشیه‌های استقلال غلبه کند می‌تواند در این تیم موفق شود.

شما سال‌ها در کشورهای عربی مربیگیری کرده‌اید تیم ملی هم باید به مصاف عراق برود؟

بازی سختی است عراق همیشه برای ایران دردسر درست کرده. فکر می‌کنم تیم ملی بازی سختی در پیش داشته باشد اگر اسیر جنگ روانی عراقی‌ها نشویم می‌توانیم پیروز شویم.

مارک ویلمتوتس هم به خاطر مشکلات مالی قصد ترک ایران را داشت؟

مطمئن باشید ویلموتس از ایران نمی‌رود زیرا بهترین تیم چند سال اخیر ایران را در اختیار او  گذاشتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال عبدالعلی چنگیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران از هر لحاظ پیروز میدان عملیات وعده صادق بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عمرانی حسینی‌نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با گرامی‌داشت دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با بیان اینکه سپاه دو ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به فرمان امام راحل تشکیل شد، افزود: این نهاد در همه مراحل در خدمت مردم و انقلاب بود، به طوری که عملیات عزت‌مندانه و دشمن‌شکن وعده صادق یکی از اقدامات انقلابی این نهاد انقلابی است.

وی به تبیین عملیات وعده صادق پرداخت و با اشاره به اینکه این عملیات از هر لحاظ فراتر از جنایت رژیم صهیونیستی بود، اظهار کرد: تعداد موشک‌های پرتاب شده ایران در این عملیات بیش از ۵۰ برابر است و در خسارت مالی نیز اگر چه رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در سوریه یک ساختمان چهار طبقه‌ای که در نهایت یک میلیون دلار قیمت داشته را ویران کرد اما فقط در عملیات رهگیری یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار از دست داد.

خطیب نماز جمعه سلطانیه ادامه داد: این مسئله نشان می‌دهد که ابعاد ضربه مالی عملیات ایران ۱۳۵۰ برابر بیشتر از عملیات رژیم صهیونیستی بوده است؛ چرا که در عملیات وعده صادق، ایران با توانایی حداقلی که به میدان آورده بود، بر توانایی حداکثری رژیم صهیونیستی و حامیانش غلبه کرد و از هر لحاظ پیروز میدان، ایران اسلامی بود.

وی با بیان اینکه ۱۰ کشور از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن به رژیم غاصب صهیونیستی در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران کمک کردند، تصریح کرد: با وجود آگاهی از حملات که سه ساعت قبل از عملیات به کشورهای همسایه اطلاع داده شده بود و بهره گیری از فناوری پیشرفته، دشمن در رهگیری پرتابه‌های ایران ناکام ماند.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری دستور داده بودند که در عملیات وعده صادق، محور مقاومت درگیر نشود، اضافه کرد: این بدان معنی است که در عملیات وعده صادق، ایران اسلامی در مقابل حداقل ۱۰ کشور به اهداف خود رسید. ایران اسلامی در این عملیات رژیم صهیونیستی را تنبیه و مجازات کرد و سیلی کمرشکنی به این رژیم زد و توان دفاعی و بازدارندگی کشور را تثبیت کرد.

خطیب نماز جمعه سلطانیه با بیان اینکه دشمن نیز باید بداند که عملیات وعده صادق نمایش قدرت ایران بوده و اگر ایران بخواهد اعمال قدرت کند، آثاری از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: این عملیات متناسب با جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران بود ولی اگر شرارت کند و اقدامی انجام دهد، دلاورمردان ما منطقه را بر سر اسرائیل خراب کرده و پاسخ ایران ۱۰ برابر شدیدتر خواهد شد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه در عملیات وعده صادق، هماهنگی کامل بین میدان و دیپلماسی برقرار بود و دلاورمردان نیروهای مسلح در کنار وزارت خارجه انقلابی بر تنبیه رژیم یک صدا بودند، عنوان کرد: این در حالی است که دولت قبلی اظهار می‌کرد که چرا روی موشک مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا می‌نویسید و نمی‌گذارید ما کار کنیم.

وی تاکید کرد: نتیجه هماهنگی میدان و دیپلماسی این می‌شود که سفیر سوئیس که حافظ منافع آمریکا در ایران است، ساعت ۳ بامداد بعد از عملیات، به جای وزارت خارجه به سپاه احضار شده و به او هشدارهای لازم داده می‌شود و او نیز فوراً به آمریکا منتقل و آمریکا هم صریحاً جواب می‌دهد که ما هیچ کاری نداریم، بنابراین همکاری و هماهنگی میدان و دیپلماسی یک شکست فضاحت‌بار برای آمریکا و رژیم صهیونیستی به وجود آورد که حتی نتوانستند در جلسه شورای امنیت سازمان ملل نیز کاری انجام دهند.

امام جمعه سلطانیه در ادامه با گرامی‌داشت هفته سلامت (یکم تا هفتم) اردیبهشت، سلامتی را یک نعمت مجهول دانست که معمولاً از وجود این نعمت غافل هستیم، گفت: دستورات دین اسلام در رعایت بهداشت مبتنی بر حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری است و تاکید شبکه بهداشت بر انجام به موقع آزمایش‌ها نیز در همین راستا است.

کد خبر 6082487

دیگر خبرها

  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • ایران از هر لحاظ پیروز میدان عملیات وعده صادق بود
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!