Web Analytics Made Easy - Statcounter

پازوکی بابیان اینکه امسال برای نخستین بار ۲ جایزه ویژه از نگاه پیشکسوتان و منتقدان به گروه‌های منتخب سی و یکمین جشنواره تئاتر مازندران اهدا می‌شود، گفت: برترین‌های جشنواره فردا ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۴ در سینما سپهر ساری معرفی می‌شوند.

«ناعمه پازوکی» امروز (22 آبان ماه) به استقبال خوب و چشمگیر علاقه‌مندان به هنر تئاتر از سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران اشاره کرد و به خبرنگار شبستان در ساری گفت: این جشنواره از 20 آبان ماه با اجرای چهار گروه نمایشی از شهرهای بابلسر، ساری، قائم‌شهر و آمل در بخش رقابتی و میهمان آغاز بکار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه تعداد 12 گروه نمایشی از شهرهای تنکابن، نوشهر، آمل، بابلسر، نکا، قائم‌شهر و پل سفید از در این جشنواره حضور دارند، یادآور شد: تمامی اجراهای این جشنواره برای اولین بار در 2 سانس مجزا به روی صحنه می‌روند.

 

پازوکی در ادامه به برنامه‌های روز سوم این جشنواره اشاره و اظهار کرد: نمایش‌«خواب در فنجان خالی» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی احمد خدادی از شهر نکا امروز چهارشنبه 22 آبان ماه ساعت 10 و 12 در سالن سلمان هراتی ارشاد مازندران به روی صحنه می‌رود.

 

وی بابیان اینکه نمایش «انتخاب» به نویسندگی حسین ذوالفقاری و کارگردانی حمید ناطقی از گروه پاپیون ساری نیز ساعت 15 و 16 و 30 دقیقه در سالن بلک باکس ارشاد مازندران اجرا می‌شود، افزود: «پانما» به نویسندگی مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی مسلم خردمند از شهر نوشهر ساعت 16 و 30 دقیقه و 18 در سالن حوزه هنری مازندران به اجرا می‌رود.

 

 پازوکی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند نمایش «تنت تازیانه‌ای است که زلفش را در باد بی‌زمان رها کرده» به نویسندگی مجتبی دهدار و کارگردانی داریوش شافی از شهر تنکابن را ساعت 19 و 30 دقیقه و 21 در سالن سلمان هراتی ارشاد مازندران نظاره‌گر باشند.

 

 وی بابیان اینکه روزانه 10 نفر از پیشکسوتان هنر نمایش با همراهی رؤسای انجمن‌های هنرهای نمایشی شهرستان‌ها به‌عنوان مهمان ویژه در جمع تماشاگران این جشنواره حضور دارند، خاطرنشان شد: امسال برای نخستین بار 2 جایزه ویژه از نگاه پیشکسوتان و منتقدان به گروه‌های منتخب جشنواره سی و یکم اهدا می‌شود.

 

پازوکی بازدید از آسایشگاه جانبازان ساری و برگزاری نشست تخصصی گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره تئاتر مازندران با حضور هیئت‌داوران را از برنامه‌های اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران برشمرد و گفت: آئین اختتامیه به همراه معرفی برترین‌های جشنواره پنج‌شنبه 23 آبان ماه ساعت 14 در سینما سپهر ساری برگزار می‌شود.

 

به گزارش شبستان، سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران با دبیری «یاسر محمودی بر نتی» 20-23 آبان ماه جاری در سالن‌های سلمان هراتی و بلک باکس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سالن شهید هادی باغبانی حوزه هنری استان در حال برگزاری است.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت اصفهان مسجد رفسنجان حوزه هنری مازندران ارشاد مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری