Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال برای بالا بردن آمار گلزنی تیمش برای مهاجم خارجی آبی پوشان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد.

 

دیاباته پس از پایان مرخصی از روز گذشته طبق خواسته استراماچونی اختصاصی تمرین می‌کند تا برای بازی با نساجی مازندران به اوج آمادگی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

درحالی که مطرح شده شیخ مهاجم خارجی آبی پوشان در لیست تیم ملی مالی حضور دارد، اما او به مالی دعوت نشده است. دیاباته مهاجم آبی پوشان برای حضور در رقابت‌ها زیر نظر مربیان استقلال به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا بتواند برای گلزنی آماده شود. طبق شنیده ها سرمربی آبی‌ها در این باره با مربی بدنساز و خود این بازیکن هم صحبت‌هایی را داشته و به او گفته خودش را به آماده‌ترین فرم بازی در هفته‌های آتی برساند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دیاباته شیخ دیاباته استراماچونی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ تابستان گذشته قراردادش با رئال مادرید را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و در پایان فصل جاری این قرارداد به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش می‌رسد.

این بازیکن در طول این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی رئال پیدا نکرد و همین موضوع باعث ناراحتی او شده و گفته می‌شود که شاید از این باشگاه جدا شود تا در آخرین سال حضورش در دنیای فوتبال بتواند فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

این ستاره کروات در دیدار یکشنبه شب برابر بارسلونا که با پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی رئال حضور داشت و عملکرد خوبی را هم به نمایش گذاشت و به تیمش در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازیکن کمک کرد.

هواداران رئال مادرید که از این پیروزی بسیار خوشحال بودند پس از پایان بازی در بیرون از درهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتظر مودریچ ماندند و پس از بیرون آمدن او از ورزشگاه همگی فریاد:« مودریچ بمان، مودریچ بمان!» سر دادند تا به این شکل از ستاره تیم‌شان خواسته باشند که قراردادش را بار دیگر با این باشگاه تمدید کند.

دیگر خبرها

  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • ترکیب رئال و بارسا: ال‌کلاسیکوی داغ با چند سورپرایز
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان