Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:57:00 GMT

تاسیسات مخابراتی مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۵۴۶

تاسیسات مخابراتی مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری می‌شود

یوسف شکوری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: هم اکنون وضعیت ارتباطات مخابراتی در مناطق زلزله زده پایدار است و مقرر شده است در جریان آواربرداری کابل های هوایی روستاهای آسیب دیده جمع آوری و بعد از اتمام دوباره نوسازی شود.

وی با بیان اینکه کارشناسان شرکت مخابرات استان ساعاتی پس از زلزله جمعه گذشته در منطقه حاضر شده  و به بررسی وضعیت سیستم های مخابراتی پرداختند، افزود: در جریان این بازدیدها آسیب های مربوطه گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوری ادامه داد: از آنجائیکه شبکه مخابراتی در روستاهای زلزله زده شهرستان های سراب و میانه به صورت هوایی است، تلفن های ثابت منطقه در زمان آواربرداری  دچار اختلال خواهد شد که بر همین اساس اختلال در اینترنت منطقه نیز محتمل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم های متخصص مخابراتی در مناطق زلزله زده استان مستقر شده و منتظر اتمام آواربرداری هستند تا بلافاصله نسبت به ایجاد و راه اندازی شبکه های جدید مخابراتی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، مقارن ساعت ۲ و ۱۷دقیقه بامداد جمعه ۱۷ آبان ماه زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهرستان های میانه و سراب در آذربایجان شرقی را لرزاند.

بر اثر وقوع این زمین لرزه ۵۸۴ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۶۶ نفر به علت ماندن زیر آوار و ۵۱۸ نفر به علت ترس و اضطراب به مراکز درمانی مراجعه کردند و تعداد ۵ نفر در روستای ورنکش شهرستان میانه جان خود را از دست دادند.

در همین ارتباط تعداد ۲ نفر در بخش ترکمانچای نیز در چادر شخصی که در حیاط خانه خود برپا کرده بودند، به علت گاز گرفتگی فوت شدند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز سامانه مخابراتی زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز سامانه مخابراتی زلزله آذربایجان شرقی تبریز سامانه مخابراتی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری در خوی آذربایجان‌ غربی

زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهر خوی در شمال آذربایجان غربی را لرزاند.

به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه ساعت ۲۱ و ۳۲ دقیقه شنبه شب به وقوع پیوست.

موقعیت جغرافیایی این زمین لرزه ۳۸.۴۸ عرض شمالی و ۴۵.۰۱ طول شرقی و عمق ۱۳ کیلومتری زمین ثبت شده است.

کانون این زمین لرزه در ۲۳ کیلومتری خوی و ۱۰۱ کیلومتری ارومیه اعلام شده است.

گزارشی از خسارت احتمالی این زمین لرزه تاکنون ارائه نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهاباد امروز لرزید
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • خرم‌آباد لرزید
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • مرمت همه تأسیسات آبرسانی آسیب دیده در فارس بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • ترمیم و بازسازی همه تأسیسات آبرسانی آسیب دیده بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خوی آذربایجان‌ غربی
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است
  • موفقیت گناباد در اجرای طرح نهضت ملی مسکن