Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، در جلسه شورای پول و اعتبار  که در روز ۲۱ آبان ۱۳۹۸ و به ریاست عبدالناصر همتی برگزار شد، طرح پیشنهادی این بانک تحت عنوان گواهی اعتبار مولد (گام) که با هدف ابزارسازی برای تأمین اعتبار واحدهای تولیدی در قالب زنجیره تأمین در جلسات کمیته نقدینگی این بانک مورد بررسی قرار گرفته بود، روز گذشته در جلسه شورای پول و اعتبار مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پس از بحث و بررسی جوانب مختلف این طرح، توسط اعضای محترم شورا و پاسخگویی سوالات مطروحه‌ی ایشان توسط رئیس کل و مدیران بانک مرکزی، کلیات طرح مورد تأیید شورا قرار گرفت و مقرر شد جزئیات طرح مورد اشاره در جلسه آتی شورا، مطرح شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای پول و اعتبار بانک عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی واحد تولیدی تامین اعتبار ابزار سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور