Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:34:41 GMT

گران‌ترین بازیکن قرضی اروپا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۶۰۸

گران‌ترین بازیکن قرضی اروپا

فلیپه کوتینیو طبق آمار گران‌ترین بازیکن قرضی در بین بازیکنان ۵ لیگ معتبر اروپا است و بعد از او بازیکنانی از آرسنال و رئال سوسیداد قرار دارند.

به گزارش مشرق، فلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی دنیای فوتبال به صورت قرضی از تیم فوتبال بارسلونا به بایرن مونیخ رفته است و این موضوع او را تبدیل به گران‌قیمت‌ترین بازیکن قرضی در بین ۵ لیگ معتبر اروپا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شب درخشان ستاره برزیلی در آسمان مونیخ

مطالعات فوتبالی نشان داده بارسا با رقم ۹۶.۵ میلیون یورویی که برای بایرن تعیین کرده تا در صورت تمایل به جذب کوتینیو پرداخت کند، او را تبدیل به گران‌ترین بازیکن قرضی کرده است.

البته که بعد از شروع رویایی در بایرن مونیخ او دیگر شرایط خوبی ندارد و بازیکنی ضروری برای این تیم به نظر نمی‌رسد. آن هم در شرایطی که در پست دلخواه خودش یعنی هافبک تهاجمی بازی می‌کند و هر بار در زمین باشد در این پست است.

در لیست گران‌قیمت‌ترین بازیکنان قرضی دنیا اما بعد از او نام دنی سبایوس با ۶۵.۷ میلیون یورو و مارتین اودگارد با ۵۷.۳ میلیون یورو دیده می‌شود که اولی بازیکن آرسنال و دیگری بازیکن رئال سوسیداد است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان کوتینیو فوتبال بایرن مونیخ بوندسلیگا بارسلونا لالیگا انتقال قرضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت

کریس فوریش علاقه دارد به بایرن مونیخ بپیوندد

طرفداری | کریس فوریش وینگر راست چپ اشتوتگارت عملکرد بسیار خوبی در فصل جاری داشته و همین باعث جلب شدن توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ آلمان مانند بایرن مونیخ، دورتموند، بایرلورکوزن و لایپزیش به این بازیکن شده است.

به گزارش بیلد؛ مطابق گفته‌های نزدیکان کریس فوریش، او می‌خواهد به بایرن مونیخ بپیوندد. پیوستن به  این باشگاه رویای چندین و چند ساله این بازیکن 26 ساله بوده است. از سوی دیگر، بروسیا دورتموند مصمم به بازگرداندن فوریش است. او در بین سال‌های 2013 تا 2021 در دورتموند حضور داشته تا اینکه به پادربورن پیوست و یک سال بعد نیز به جمع سوابی‌ها ملحق شد.

با این حال بند فسخ 23.5 میلیون یورویی فورش برای زنبورها مبلغ گزافی به حساب می‌آید و به دلایل گوناگون دشوار است. به خصوص اینکه هنوز مشخص نیست بتوانند در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده حضور داشته باشند که این روی برنامه‌ریزی‌های باشگاه تأثیر می‌گذارد. بنابراین بایرن در این رقابت پیشتاز است.

گفتنی است جدای از بند فسخ گنجانده شده در قرارداد فوریش، این بازیکن تا سال 2028 با اشتوتگارت قرارداد دارد. همچنین فوریش در فصل جاری موفق شده از خود آمار 8 گل و 7 پاس گل را ثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت