Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:58:20 GMT

مجریان انتخابات باید بی‌طرف باشند/ لزوم گسترش شفافیت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۶۱۸

مجریان انتخابات باید بی‌طرف باشند/ لزوم گسترش شفافیت

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی صبح چهارشنبه در کارگاه آموزشی آشنایی معاونین سیاسی و بخشداران استان بوشهر با قانون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما به عنوان کارگزاران دولت در همه موارد نقش هماهنگ کننده بر عهده داریم اما در یک موضوع نقش اجرایی داریم و آن برگزاری امر خطیر انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مهم ترین عاملی که عملکرد ما با آن ارزیابی می شود نحوه برگزاری انتخابات است.

چیزی برای پنهان کردن نداریم

خورشیدی با تاکید بر امنیت، شفافیت، سلامت و مشارکت در انتخابات به عنوان چهار محور مهم در برگزاری انتخابات تصریح کرد: حسن برگزاری انتخابات منوط به تامین و حفظ امنیت است و برای تحقق آن ضروری است به آسیب شناسی چالش‌ها پرداخته، آسیب‌ها شناسایی و برای رفع آن ها راهکار ارائه شود.

وی با بیان اینکه شفافیت محور دوم در برگزاری خوب انتخابات است ادامه داد: ما هیچ چیز برای پنهان کردن از مردم نداریم.

مردم ناظر اصلی کار ما هستند

خورشیدی تاکید کرد: مردم ناظر اصلی کار ما هستند از این رو برای پاسداشت امر مهم شفافیت انتخابات، نهایت بی‌طرفی مد نظر قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سلامت انتخابات محور سوم و مهمی است که تحقق آن در گروه اجرای قانونمند و دقیق انتخابات و عمل به قوانین آن است.

خورشیدی اضافه کرد: اشراف به قوانین و مقررات انتخابات در حد اشباع، پیش شرط برگزاری انتخابات سالم است.

ارتقای مشارکت مردمی

وی جلب مشارکت را محور چهارم عنوان و خاطرنشان کرد: کیفیت عملکرد ما در حوزه های مختلف عامل اصلی ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات های مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی است.

معاون استاندار بوشهر در پایان بر تعامل با هیئت های نظارت تاکید و بیان کرد: بهترین وجه همکاری با هیئت‌های نظارت خواهیم داشت.

کد خبر 4771130

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید خورشیدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی بوشهر استانداری بوشهر یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی  انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه 28 فروردین ماه از  ساعت 10:30 ،با رعایت مفاد اساسنامه برگزار می شود.

ریاست هیئت فوتبال استان گیلان سال‌ها است برعهده قربانعلی الماسخاله قرار دارد و او در انتخابات پیش رو نیز یکی از کاندیداها است. فاضل بازیار، محمد حق‌شناس، مهدی خدمت‌بین‌دانا ، اسماعیل رجب‌زاده و نقی هدایت سایر نامزدهای حضور در انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای صندلی ریاست محسوب می‌شوند.

باید دید در مجمع انتخاباتی روز 28 فروردین که اولین انتخابات فوتبالی در سال 1403 محسوب می‌شود، در نهایت چه کسی روی صندلی ریاست هیئت فوتبال گیلان خواهد نشست.

دیگر خبرها

  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • تاکید امام جمعه تبریز بر لزوم بهره‌مندی از مشارکت مردم در امور
  • جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم
  • برگزاری باشکوه اربعین و انتخابات دو توفیق بزرگ سال قبل استان ایلام بود