Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جشنواره ملی کارآفرینی شیلات گفت: این جشنواره برای نخستین بار در گلستان و با هدف ایجاد انگیزه خوداشتغالی بین دانشجویان و دانش‌آموختگان برگزار شده است. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، بهاره شعبانپور صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی کارآفرینی شیلات به میزبانی استان گلستان اظهارداشت: نخستین جشنواره ملی کارآفرینی در شیلات با شعار « شیلات؛ دنیایی از فرصت‌ها با توسعه ایده‌های خلاقانه» برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:هدف این جشنواره، ایجاد انگیزه خود اشتغالی در بین دانشجویان و دانش‌آموختگان گرایش‌های مختلف رشته شیلات است.

رئیس این جشنواره بیان داشت: این رویداد همچنین عرصه‌ای برای شناسایی و معرفی فرصت‌های شغلی و کسب و کارهای نوآورانه در علوم شیلاتی و از سوی دیگر فضایی است برای تبادل ایده‌ها و اندیشه‌ها تا بتواند شور و اشتیاق لازم را بین دانشجویان و دانش‌آموختگان جهت راه‌اندازی کسب و کارهای نوآورانه فراهم کند.

مرگ گسترده آبزیان خزر و نابودی صنعت شیلات، سوغات "انتقال آب خزر به سمنان"ظرفیت شیلات برای اشتغال‌زایی در لرستان مورد توجه قرار گیرد46000 نفر در حوزه شیلات گیلان مشغول به‌کار هستند

وی گفت: جشنواره کارآفرینی در شیلات در بخش‌های مختلفی از جمله مسابقه ایده‌پردازی، کارگاه آموزشی، معرفی کارآفرینان موفق و همچنین مشاوره و معرفی فرصت‌های شغلی در شیلات اجرا و در حال برگزاری است.

شعبانپور افزود: در پایان این جشنواره، سه ایده برتر مطرح شده در رویداد ایده‌پردازی، معرفی و تجلیل می‌شوند. همچنین طبق توافق‌های صورت گرفته با پارک علم و فناوری استان گلستان، ایده‌های برتر از حمایت و پشتیبانی این پارک برخوردار خواهند شد. علاوه براین کارگاه آموزشی با مشارکت فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود که به شرکت‌کنندگان گواهی داده خواهد شد تا در صورت نیاز بتوانند برای راه‌اندازی کسب و کار از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند.

انتهای پیام/582/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمد دردوشی دبیر جشنواره گفت: این جشنواره بنام هلال المحبه و الایمان یعنی ماه مهر و ایمان بعد از افطار برگزار و انواع شیرینی و حلوا‌های محلی و سنتی استان خوزستان توسط بانوان هنرمند اروندکناری تهیه و به معرض نمایش گذاشته شده بود.
این جشنواره با هدف ترویج پخت شیرینی‌های سنتی و معرفی این هنر بومی برگزار شد.
در پایان این جشنواره از ۸ نفر برتر تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی در قم برگزار می‌شود