Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلیل بالایی مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه دومین سالگرد زلزله ۲۱ آبان‌ماه سال ۹۶ را فرصتی مغتنمی دانست تا اقدامات و همت مردم را در راستای حیات دوباره برای احیای محل زندگی خود، تبریک بگوید.

او در توضیح مطالب مطرح شده در فضای مجازی که بحث خدمات و مشکلات را در مناطق زلزله‌زده استان در تقابل یکدیگر قرار می‌دهند، گفت : پس از تحمل مشکلات و گرفتاری‌های فراوان، خدمات ارزنده‌ای در استان شکل گرفته، البته خدمات به این معنا نیست که مشکلی نیست یا مشکلی باقی‌نمانده است و مشکلات نیز به این معنای نیستند که خدماتی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به خسارت‌های زلزله ۷.۳ ریشتری سال ۹۶ استان کرمانشاه، گفت: این زلزله مخرب به ۱۳۰ هزار واحد مسکونی، خدماتی صنفی در استان خسارت از نوع تخریبی یا تعمیری وارد کرد.

بالایی معدل بازسازی در استان کرمانشاه پس از دو سال از وقوع این زلزله را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تنها بازسازی ۱۵۵ هزار و ۳۸۵ واحد از این تعداد باقی‌مانده است.

او واحد‌های تخریبی را در حدود ۴۰ هزار ۱۶۲ واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد کار بازسازی ۵ هزار و ۳۵۶ واحد باقی‌مانده یعنی به نوعی در واحد‌های تخریبی معدل بازسازی، ۸۷ درصد است که بیشتر در واحد‌های شهری به دلیل تورم و ساخت منازل در چند طبقه، روند بازسازی به طول انجامیده است.

این مسؤول به پایان بازسازی و مرمت ۶۷ هزار واحد تعمیری اشاره و گفت: بازسازی ۱۲ هزار و ۹۵۲ واحد دامی، ۹ هزار ۶۱۴ واحد صنفی، ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس درس و ۱۳ هزار و ۷۴۲ واحد خانوار‌های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی به اتمام رسیده است.

بالایی گفت: جمعا بازسازی ۹۶۰ واحد از ۲۷ هزار واحد مسکونی که در روستا‌های مناطق زلزله‌زده استان وجود دارد، باقی‌مانده است که امیدواریم حداکثر تا پایان سال، اتمام بازسازی‌ها را اعلام کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

اعلام معدل بازسازی وقوع زلزله

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه، امشب + فیلم

به گزارش جماران؛ رسانه‌های ترکیه از وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در منطقه «سولو سارای» استان «توکات» در شمال این کشور خبر دادند.

به گفته رسانه ها خانه‌های روستایی در این زلزله آسیب دیده‌اند.‌ هنوز از تلفات احتمالی این زمین لرزه که عصر امروز پنجشنبه رخ داده، خبری اعلام نشده است.

 

حجم ویدیو: 9.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زلزله ۵.۶ ریشتری در سولوسرای؛ مناره مسجد کنده شد
  • وقوع زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان
  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند
  • زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه، امشب + فیلم
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • ببینید | بلایی که زلزله ۵.۶ ریشتری توکات بر سر یک فروشگاه آورد
  • ببینید | ترس مردم سیواس از زلزله ۵.۶ ریشتری در توکات
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان