Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باقر کلهر سرمربی تیم ملی اسکی درباده حواشی اخیر بیان کرد: محمد کیا دربندسری ملی پوش اسکی به من بی احترامی کرده است. او باید از من عذرخواهی کند.

او گفت: محمد کیادربندسری یکی از بهترین ورزشکاران اسکی ایران است. ما ورزش می‌کنیم تا روح اخلاقی پیدا کنیم. پارسال که من سرمربی شدم او نتوانست در اردو تیم ملی شرکت کند که با عنایت فدراسیون دوباره به اردو اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما محمد کیادربندسری را در اردو تا پیش از اعزام به رقابت‌های سوئد تحمل کردیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: قبل از اعزام به مسابقات فیز شب قبل در واتس آپ پیام داد که به مسابقه نمی‌آید. این اقدام او بی احترامی به مربی است. او اعتقاد داشت که در این رقابت تبانی شده است. تبانی در تمام دنیا رخ می‌دهد و ما برای ارتقا رنکینگ کشور این کار را انجام دادیم. کیادربندسری به سیم آخر زده است.

او کفت: نایب رئیس فدراسیون به بازیکنان حقوق ثابت داد و، چون این بازیکن در اردو حضور نداشت این پول به او تعلق نگرفت پس جای اعتراضی باقی نمی‌ماند.

تهمت کیادربندسری غیر قابل بخشش است 

کلهر اظهار کرد: او در رسانه به من تهمت زده و غیر قابل بخشش است. من تا به حال هیچ وقت نان حرام نخورده ام. من به او پیام دادم تا بیاید و با من صحبت کند و از من عذر خواهی کند. او اگر می‌خواهد در اردو تیم ملی باشد باید از من عذر خواهی کند، اما در رسانه این کار را نکند. من به چه دلیل باید کیادربندسری را به خاطر اخلاق بدی که دارد تحمل کنم. من پیشکسوت هستم و باید احترام من را رعایت می‌کرد.

او گفت: کیادربندسری علاوه بر اختلاف با من با سایر بازیکنان هم قهر است. او باید مشکلاتش را با من و تیم حل کند. او باید بیاید و بگوید اشتباه کرده است اگر این روند را ادامه دهد جایی در تیم ملی ندارد.

بیشتر بخوانید: ساوه شمشکی:دلیل دعوت نشدنم به تیم ملی را نفهمیدم

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی اسکی درباره حواشی اخیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون اسکی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه

 ابوالقاسم اکبری با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی گفت: با هدف حفظ سلامت دانش آموزان، همه اردو‌های مدارس در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ لغو شد.

هر ساله مدارس خراسان شمالی در اردیبهشت ماه اردوی دانش آموزی را برنامه ریزی می‌کنند.

خراسان شمالی ۹۳ هزار دانش آموز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد