Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون عمران مجلس از تشدید آلودگی هوا در پی اجرای طرح ترافیک جدید انتقاد کرد و گفت: باید نشستی برای ارزیابی نتایج طرح کاهش آلودگی برگزار در خصوص ادامه یا لغو آن تصمیم گیری شود. تاریخ انتشار: 11:00 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۱۵۸

شهرام کوسه غراوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به وضعیت هوا در پایتخت، گفت: متاسفانه طرح کاهش آلودگی هوا در خصوص کاهش بار ترافیکی یا حتی کمک به تقابل آلودگی هوا کمکی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید شهرداری گزارشی از اجرای طرح کاهش آلودگی هوا ارایه کند، افزود: در غالب نشستی به بررسی نتایج اجرای این طرح خواهیم پرداخت.


وی ادامه داد: تصمیم گیری در خصوص ادامه اجرای طرح مذکور منوط به اثبات اثربخشی آن خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جلسه با مسئولان شهرداری هفته آینده برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الودگی هوا ترافیک تهران شهرداری خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی پاشازاده در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال بازی سختی را برابر شمس آذر دارد و امیدوارم مثل قبل بتواند از تک بازی‌های خود استفاده لازم را برده و برنده شود. تیم، تیم خوبی است و به نظرم همین الان هم قهرمان است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا الان استقلال را قهرمان می‌داند، گفت: استقلال این فصل شرایط خیلی سختی را سپری کرد و با توجه به مشکلاتی که داشت خیلی خوب نتیجه گرفته است که با این شرایط من معتقدم استقلال همین الان هم قهرمان است و چیزی از یک قهرمان کم ندارد.

پاشازاده در ارتباط با مصاحبه اخیر سهیل مهدی و تغییر قوانین برای تعیین تیم قهرمان اعلام کرد: من که اصلا از این تغییرات تعجب نکردم. ده سال است که فوتبال ما همین است و متاسفانه ما قانونی نداریم. هر لحظه یک تصمیم جدید می‌گیرند و این بی قانونی آزار دهنده است.

مدافع اسبق استقلال در خصوص واگذاری احتمالی این باشگاه در روز‌های آتی گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی حل شود چرا که الان چندین نفر تصمیم گیرنده هستند و من فکر می‌کنم این نوع واگذاری نه تنها خصوصی سازی نیست و بلکه شرایط را بدتر هم می‌کند. اگر فقط یک نفر تصمیم گیرنده بود، خیلی از مشکلات حل می‌شد.

پاشازاده در خصوص نقش تاثیر گذار داوران در بازی‌های باقی مانده لیگ و تعیین سرنوشت قهرمان اظهار داشت: یک اشتباه داوری ممکن است سرنوشت یک تیم را برای قهرمانی تغییر دهد. امیدوارم کمیته داوران و سازمان لیگ طوری داوران را ساپورت کنند که هیچ اشتباهی در بازی‌های باقی مانده لیگ سرنوشت تیم‌ها را برای قهرمانی تغییر ندهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت