Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه خبازان میاندورود قیمت نان را بسیار کم دانست و گفت: با این قیمت هزینه نانوایی و کارگر تامین نمی‌شود و دیگر کسی راغب نیست در نانوایی کار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دوستدار در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه میاندورود 122 نانوایی دارد، اظهار کرد: 85 نانوایی دولتی و مابقی آزادپز نیمه دولتی هستند که از این تعداد هفت نانوایی لواش، یکی سنگک و دو نانوایی نان محلی و مابقی بربری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه قیمت نان نانوایی‌های آزادپز 750 و هزار تومان با وزن چانه 400 و 570 گرم است، بیان کرد: نانوایی‌ها همزمان نمی‌توانند از هر دو قیمت استفاده کنند.

رئیس اتحادیه خبازان و قنادان میاندورود درباره تعطیلی نانوایی‌ها، خاطرنشان کرد: هر نانوایی چهار روز در ماه تعطیلی دارد که برای انجام نظافت شخصی و عمومی مشخص شده و این تعطیلات در سامانه اداره غله مشخص شده است و این تعطیلات را کارگروه آرد و نان مشخص می‌کند.

دوستدار با بیان اینکه روستاهای تجن‌لته و قاجارخیل خورندین نانوایی ندارند، تصریح کرد: سهمیه نانوایی‌ها بر حسب جمعیت و سهمیه‌ای که در گذشته براساس خرید از سامانه داشتند است.

وی درباره ساعت پخت نانوایی‌ها، گفت: شروع کار نانوایی‌ها در شیفت صبح از ساعت پنج و بعدازظهر از ساعت 2 و نیم است و زمان پایان براساس سهمیه متغیر است.

دوستدار با بیان اینکه در سال جاری طبق بازدیدهای کارگروه، 16 پرونده تخلف ثبت شد، تاکید کرد: عمده تخلف‌ها شامل کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و گران فروشی بوده است که در مجموع بیش از 45 میلیون تومان ارزش ریالی تخلف ثبت شده برای واحدهای متخلف بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در تامین آرد مشکلی نداریم اما کیفیت آرد مشکل دارد، افزود: میزان کیفیت آرد هر کارخانه در هر مرحله متفاوت است و هر نانوایی طبق کیفیت آرد بخواهد میزان شلی و سفتی را مشخص کند خسته کننده است و آرد تمام می‌شود و سهمیه دیگر می‌رسد.

دوستدار قیمت نان را بسیار کم دانست و گفت: با این قیمت هزینه نانوایی و کارگر تامین نمی‌شود و دیگر کسی راغب نیست در نانوایی کار کند و اگر افراد حاضر بازنشسته شوند جایگزین پیدا کردن سخت است.

رئیس اتحادیه خبازان میاندورود با بیان اینکه اکثر نانوایی‌ها در حال فرسودگی است، خاطرنشان کرد: صاحبان نانوایی‌ها دوست دارند بازسازی انجام دهند اما هزینه آن را ندارند و اگر بخواهند وام بگیرند با کمترین بهره هم باشد، درآمدی ندارند که بازپرداخت وام را بدهند و به صرفه نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان تبریزی از فرسودگی برخی از معابر در منطقه ۷ + تصویر

روکش آسفالت کوچه صفا واقع در محله رواسان منطقه ۷ شهرستان تبریز از وضعیت مناسبی برخوردار نیست. به گفته یکی از شهروندان حدود ۴ ماه گذشته به علت اجرای فاضلاب شهری در این کوچه اقدام به حفاری کردند، اما روکش آسفالت آن بدون ترمیم رها شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصویری از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: فردین امیر شرقی زاد - آذربایجان شرقی

بیشتر بخوانید:

روکش فرسوده آسفالت سهم ساکنان خیابان مدرس ۴۸ بیرجند شد + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • جزئیات ارز پرداختی به واردات/ سهم کدام بخش بیشتر بود؟
  • کارگر ایرانی ارزان‌ترین نیروی کار منطقه است
  • گلایه شهروندان تبریزی از فرسودگی برخی از معابر در منطقه ۷ + تصویر
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام
  • در بازار میوه‌های نوبرانه چه می‌گذرد؟
  • مشکلی در تامین آرد و نان آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • تحلیل یک کارشناس اقتصادی درباره بازار‌های مالی/ ریسک نکنید!
  • چقدر باید پولدار باشید که جت شخصی بخرید؟
  • اورژانس ۱۱۵ ندوشن آماده بهره برداری