Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح با اشاره به عدم بهره برداری استان البرز از ۶۰۰ پرونده اقتصاد و دارایی که در تهران است، گفت: استان البرز سالانه ۳ هزار میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان درآمد در بحث اقتصاد و دارایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان البرز، « ابوالفضل فلاح» طی نشستی با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی که صبح امروز (۲۲ آبان) با هدف ارائه گزارش از نحوه عملکرد این اداره کل برگزار شد، گفت: پنجاه و دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران البرز با ۲۰۱ مصوبه و محقق شدن ۷۵درصد از این مصوبات برگزار می شود و این امر نشان از عملکرد منسجم و متداوم در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان البرز با بیان این مطلب که سالانه بالغ بر 3هزار میلیارد و 138 میلوین تومان درآمد استانی داریم مطرح کرد: این میزان درآمد متناسب با بحث اقتصاد و دارایی در استان کسب می شود.

 

 

ارزش افزوده ۶۰۰ پرونده دارایی البرز در تهران صرف می شود

 

وی با برشمردن موانع توسعه در سطح استان البرز عنوان کرد: به علت چسبندگی که با استان تهران داریم تعداد 600 پرونده در تهران وجود دارد که هنوز به دست البرز نرسیده و میزان ارزش افزوده به درستی به استان برنمی گردد و به همین دلیل نمی توان میزان بودجه استان را جبران کرد.

 

 

وی با بیان این مطلب که از دیگر موانع توسعه استان کم توجهی به بخش خصوصی است، عنوان کرد: سقف اختیارات اعطای تسهیلات به استان ها محدود است و این در حالی است که با توجه به واحدهای بزرگی که در البرز وجود دارد مراجعین نمی توانند به بانک های استانی مراجعه کنند و از بانک های تهران استفاده  می کنند و این از جمله موانع رشد اقتصادی بوده که منجر به کاهش مانده سپرده در استان محسوب می شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: کمبود فضای اداری مانعی برای ارائه خدمات است و اداره گمرک نیز فضای مناسبی برای خدمت دهی ندارد و ردیف بودجه آن صفر است.

 

فلاح در خصوص منابع مصارف تصریح کرد: منابع مصرف بانک های خصوصی هر استان باید در همان استان مصرف شود و این درحالی است که بیشترین بهره مندی نصیب تهران می شود.

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز اردبیل مساجد وحدت جشنواره تئاتر مالیات بر ارزش افزوده ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر،  سنگین و عکس آن  نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است

دیگر خبرها

  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها از زبان وزیر اقتصاد و دارایی
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی