Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@17:11:34 GMT

آمار عجیب صدور کارت سوخت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۹۵۰

آمار عجیب صدور کارت سوخت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، آخرین تصمیمی که در خصوص کارت سوخت، از سوی دولت گرفته و اجرایی شده، مربوط به محدودسازی کارت سوخت جایگاه‌ها به 20 لیتر در هر نوبت سوخت‌گیری بوده است.

همچنین کارت سوخت شخصی افراد نیز در هر نوبت سوخت گیری محدودیتی 60 لیتری داشته و در هر ماه تنها می‌توان تا سقف 250 لیتر با هر کارت سوخت شخصی سوخت‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یک مقام مسئول (مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران)، تاکنون دو برابر تعداد خودروهای کشور کارت سوخت صادر شده، باز هم 400 هزار نفر در یک ماه اخیر، تقاضای صدور کارت سوخت المثنی کرده‌اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو کارت سوخت سوخت تولید کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها نموده و در بازرسی از این کامیون‌ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.
 فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج  دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ / پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول