Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، در آستانه خجسته میلاد برگزیده ترین رسول آسمانی، «حضرت محمد مصطفی( ص)» و همچنین ولادت با سعادت امام جعفر صادق ( ع ) و آغاز هفته وحدت، اتحادیه همکار تقریب نهاد نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری بیانیه ای را صادر کرد.در بخشی از این بیانیه آمده است:
"هفتۀ وحدت " ابتکار هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) می باشد که همواره دغدغه وحدت، همدلی و یکدلی  مسلمانان را بر سر داشت، او که از اختلاف افکنی بین مسلمانان توسط دشمنان اسلام و در راس آن استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی به سختی رنج برده و همواره منادی وحدت جهان اسلام در طول عمر با برکت خویش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسلام به عنوان آخرین و کاملترین دین الهی برای نجات بشریت از گمراهی و جهل توسط پیامبر اعظم (ص) به بشریت عرضه شده است؛ اما از آنجا که روشنگری و آگاهی بخشی آن موجب می شود تا مردمان از بردگی قدرت های استعماری و زورگو رهایی یابند ، همواره دشمنان دین برای نابود کردن آن تلاش کرده و با انواع ترفندها از آغاز نبوت پیامبر(ص) تا امروز قصد داشتند با ایجاد تفرقه بین ممسلمانان از اشاعه و رشد اسلام جلوگیری نمایند.

از این رو ، دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول که تحت عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است را فرصت بسیار ارجمند و معناداری می دانیم تا همه ی  فرقه های اسلامی در فضایی آکنده از صمیمیت و همدلی، در جهت تحقق بسترهای تقویت و تعمیق وحدت و تقریب مذاهب اسلامی گام های جدید و پر برکتی بردارند.

اتحادیه همکار تقریب نهاد نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری ، ضمن تبریک اعیاد مبارک ربیع و هفته ی  وحدت به ملت شریف ایران اسلامی و مسلمانان و آزادگان جهان ، امیدوار است ، با تأسی کامل به سیره و سنّت پیامبر اعظم(ص) هر چه زودتر ریشه ی  درخت بدثمرِ بی‌عدالتی ، جنایت و تجاوز در جهان، خصوصا جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین اشغال شده فلسطین مظلوم خشک و بریده شود.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیام های جداگانه ای به «عالیجناب پاتریارک کیریل رئیس کلیسای ارتدوکس» و «شیخ راویل عین الدین رئیس اداره مسلمانان روسیه» حادثه تروریستی در یکی از تالارهای مسکو را محکوم و با مردم و علما و شخصیت های دینی این کشور ابراز همدردی کرد.

کد خبر 6063000

دیگر خبرها

  • صلح پایدار در پرتو آموزهای متعالی اسلام ایجاد می‌شود/ حال "پاره تن اسلام" خوب نیست
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • ابعاد مختلف ماه مبارک رمضان، وحدت و تقریب را میان امت اسلامی پررنگ می کند
  • توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد