Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@21:39:08 GMT

«خانه پدری» رفع توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۰۰۳۲

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، سید محمد مهدی طباطبایی نژاد با قدردانی از تدبیر ریاست محترم قوه قضائیه جهت دستور ویژه رسیدگی برای رفع توقیف فیلم «خانه پدری» اظهار کرد: بدون شک این تدبیر ایشان و همکاری‌های مسوولان قوه قضاییه در اجرای آن به انسجام و همدلی جامعه سینمایی کشور کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از اولین ساعاتی که این اتفاق برای فیلم افتاد وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، شخصا موضوع را دنبال کردند و رایزنی‌های لازم با رئیس محترم قوه قضائیه انجام شد و با همت ایشان به نتیجه رسید. از آقای کیانوش عیاری هم سپاسگزاریم که در سه چهار روز اخیر همراهی‌های لازم را معمول داشتند که به اکران مجدد فیلم کمک کرد.

معاون سازمان سینمایی با بیان اینکه نمایش «خانه پدری» مثل سابق با رده‌بندی سنّی ۱۵+ و محدودیت سالن نمایش از امشب ادامه پیدا می کند گفت: بلیت فروشی این فیلم از ساعاتی دیگر مجددا در سامانه فروش برخط بلیت، فعال خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید

 نمایندگان سازمان های مردم نهاد شهرستان زرند به اتفاق رییس اداره بهزیستی و ورزش و جوانان و هلال احمر با فرماندار زرند دیدار کردند.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید، گفت: نگاه سمن ها باید نگاه رشد، تعالی، تثبیت و تکثیر باشد و پس از یک سال از فعالیت در میان جامعه، افراد زیادی را مانند خود تکثیر داده و فعال کنند و راه را برای حضور جوانان دیگر و نقش آفرینی آن ها هموار کنند.

وی همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال افزود: اگر مردم در تولید مشارکت داشته باشند، می توانند برای اقتصاد خانواده و شهرستان، مفید باشند.

فرماندار زرند تصریح کرد: ما شاهد خلاقیت نوجوانان و جوانان زرندی در عرصه های تولیدی در بخش کشاورزی، دامپروری و صنعت هستیم و سازمان های مردم نهاد باید با شناسایی و حمایت خود، زمینه حضور این قشر خلاق را در فعالیت های تولیدی و اقتصادی شهر فراهم آورند و فرمانداری در کنار ادارات متولی، بستر لازم برای رونق کسب و کارهای جدید و نوآورانه برای این قشر را فراهم می آورد. 

 حسن زاده، نماینده تشکل های مردم نهاد شهرستان زرند با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، ظرفیت های موجود و برنامه های پیش رو گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری به ویژه فرماندار شهرستان، حمایت از جوانان و تشکل هایی مردم نهاد است و این تشکل ها و سمن ها با توانمندی که دارند می‌توانند کمک حال سیستم های اجرایی شهرستان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • تاکید استاندار تهران بر آمادگی جمعیت هلال احمر
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • اتحادیه اروپا: قطعنامه‌های شورای امنیت لازم‌الاجرا هستند
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • واردکنندگان خودرو تا ۹ فروردین برآورد ارزی را اعلام کنند
  • دیپلمات روس: تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت لازم الاجرا هستند