Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمان از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان تا پانزدهم آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«علی مسلمان» در جمع خبرنگاران گفت: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان با هدف ارتقای سطح کیفی آثار و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی بازگشایی مدارس و دانشگاهها، مناسبت های مذهبی محرم و صفر، راهپیمایی اربعین، یوم الله ۱۳ آبان و روز دانشجو، به مدت یک ماه و از پانزدهم آبان به پانزدهم آذر تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه سومین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان سمنان در بخش های مکتوب و خبرگزاری ها، دیداری و شنیداری، بخش مردمی و دانشجویی و نیز بخش ویژه برگزار می شود گفت:این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه ای استان سمنان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، سازمان بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی سپاه پاسداران استان سمنان در موضوعات مختلف برگزار می شود.

 

وی افزود:دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید (شعار سال)، مبارزه با آسیب های اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی (طلاق، اعتیاد، بدحجابی و ...)، محرومیت زدایی و خدمات رسانی، بسیج و حوزه اقدام، چهل سالگی بسیج، مسایل صنفی خبرنگاران، دشمن شناسی و معامله قرن، دست آوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت و انقلابی گری، بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و نشاط اجتماعی از موضوعات سومین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان سمنان است.

 

مسلمان تصریح کرد:بخش مکتوب و خبرگزاری ها شامل مقاله، مصاحبه، گزارش، تیتر و یادداشت و بخش دیداری و شنیداری نز تولیداتی نظیر موشن گرافیک و انیمیشن، فیلم کوتاه و نماهنگ، مستند تلویزیونی، پادکست، عکس خبری، گزارش خبری و پوستر شامل می شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه در بخش مردمی و دانشجویی تولیدات عکس و فیلم موبایلی و بخش ویژه نیز تولید محتوی در فضای مجازی با موضوعات قید شده مد نظر است اضافه کرد: متقاضیان شرکت در سومین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان سمنان می توانند آثار خود را به پایگاه اطلاع رسانی aboozararfest,ir ، حضوری یا پستی به نشانی سمنان بلوار نهضت، خیابان رسانه، ساختمان ۱۴ واحد بسیج اقشار (ساختمان محب شاهدین) سازمان بسیج رسانه ای استان سمنان ارسال کنند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته وحدت شیراز مساجد جشنواره تئاتر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر تمدید مهلت ارسال آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای با عنوان "روایت خدمت" و با محوریت سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان، فرشید فلاح، اظهار داشت: جشنواره تولیدات رسانه‌ای "روایت خدمت" با محوریت سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان در دو بخش آزاد و ویژه و در قالب‌های موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان افزایش مشارکت‌های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر اول و دوم آیت‌الله رئیسی را از محورهای جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت بیان کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در پیام‌رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره 09921459871 ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، گفت: هدایای نفیسی به 10 اثر برگزیده بخش آزاد و پنج اثر برگزیده بخش ویژه اهدا خواهد شد.

فلاح، افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند