Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:57:17 GMT

رودریگو: مقایسه شدن با رونالدو برای من خیلی زود است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۰۱۳۹

رودریگو: مقایسه شدن با رونالدو برای من خیلی زود است

رودریگو، مهاجم جوان برزیلی رئال مادرید می‌گوید با وجود درخشش‌های اخیرش در این تیم نگران مقایسه شدن با کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی است.

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو گوئس، مهاجم جوان برزیلی رئال مادرید که در فصل گذشته با نمایش‌های درخشانی که با پیراهن این تیم داشته مورد توجه هواداران رئال قرار گرفته می‌گوید از اینکه گاهی با کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی مقایسه می‌شود نگران است و می‌ترسد فشار مقایسه شدن با اسطوره‌ای مثل رونالدو کار را برایش دشوار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رودریگوی 18ساله از زمانی که از سانتوس برزیل به رئال پیوسته تا کنون شش بار برای این تیم به میدان رفته و پنج گل به ثمر رسانده. رودریگو که انتظار می‌رود روز جمعه در دیدار دوستانه برزیل و آرژانتین اولین بازی خود برای تیم ملی بزرگسالان کشورش را هم انجام دهد می‌گوید بار سنگین انتظارات می‌تواند کار او را در رئال بسیار سخت کند.

 

رودریگو در این باره گفت:" بازی کردن در کنار رونالدو در رئال مادرید آرزوی من بوده و حیف شد که او باشگاه را ترک کرد چون حالا به نظرم بازی کردن در کنار او دیگر خیلی سخت شده. من هنوز خیلی جوانم و صحبت کردن درباره پر کردن اسطوره بزرگی مثل کریستیانو رونالدو که یکی از بزرگترین اسطوره‌های تاریخ باشگاه بوده برای من خیلی زود است".

 

 

رئال مادرید رودریگو گوئس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید رودریگو گوئس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است

سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که به رئال مادرید احترام می گذارد اما به هیچ وجه از این تیم نمی ترسد. 

طرفداری | در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم به میزبانی استادیوم اتحاد و با پشتوانه نتیجه 3-3 ای که در بازی رفت رقم خورد. 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و در مورد این مسابقه صحبت کرد.

بخش اول صحبت های پپ گواردیولا

باید بهتر از بازی رفت باشیم و به هواداران نیاز داریم

این بازی برای من خاص است. اما این مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد، کار ما فرداست. باید روی بخشی از کار که در برنابئو خوب انجام ندادیم، کار کنیم. باید عملکرد بهتری داشته باشیم، در موردش صحبت می کنیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. فکر می‌کنم هواداران در خانه کمک زیادی به ما خواهند رساند. همه بلیط‌ها فروخته شده اند. به هیاهوی زیاد و حضور پررنگ‌ آنها نیاز داریم. مطمئنم شاهد چنین جوی هم خواهیم بود. 

 شلوغی تقویم منچسترسیتی

جدال با رئال مادرید و چلسی طی یک هفته؟ شکایتی ندارم. سر و کله زدن با چنین مسئله ای از وجود نداشتن آن بسیار بهتر است. 

 جود بلینگام در کشور انگلیس 

دوست دارم بلینگام را در انگلیس ببینم؟ باید از خود او در این مورد بپرسید. او در اینجا برای تیم ملی در ومبلی بازی می کند. بلینگام به سرعت در مادرید جا افتاد که کار ساده ای نیست. او فوق العاده است.

 تکرار سه گانه منچسترسیتی

سه گانه؟ دیروز دیدیم که چلسی چقدر قدرتمند است. وقتی دو امتیاز عقب بودیم، گفتم کار هنوز تمام نشده است. حالا که دو امتیاز جلو هستیم، باز هم می‌گویم کار تمام نشده است. مهم نیست که کامپیوتر چه می گوید، اما فکر نمی‌کنم کامپیوتر در پست مدافع راست بازی کرده باشد!

 از رئال مادرید نمی ترسم

ترس از رئال مادرید؟ نه، من از آنها نمی ترسم، بارها با آنها روبرو شده ام. به رئال مادرید احترام می گذارم. اگر بگویم از آنها می ترسم، دروغ است. وقتی از رئال مادرید تمجید می کنم، مردم فکر می کنند جدی نیستم و مزخرف می گویم! اما واقعا این طور نیست. من به رئال مادرید احترام می گذارم.فکر می کنم آنها تیم فوق العاده ای هستند. امسال، سال گذشته، سال قبل از آن هم فوق العاده بودند. رئال مادرید همیشه تیم خوبی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی: پارتی‌بازی در کار نیست
  • پیرس مورگان: کریستیانو رونالدو می‌توانست برای آرسنال در هر فصل بالای 25 گل بزند!
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی مایورکا ۰ - رئال مادرید ۱