Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:40:16 GMT

پایان فیلمبرداری فیلمی با بازی محسن تنابنده

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۰۲۵۲

پایان فیلمبرداری فیلمی با بازی محسن تنابنده

فیلمبرداری دومین ساخته بلند سینمایی ابراهیم ایرج‌زاد به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه‌گذاری محمد صادق رنجکشان شامگاه 21 آبان ماه در تهران به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «عنکبوت» با داستان جنایی با رگه‌های پررنگ اجتماعی‌، اثری است که فیلمنامه‌اش را اکتای براهنی نوشته است و روایت مردی است که می‌خواست  ریشه فساد را بخشکاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تابستان داغ» اولین فیلم بلند سینمایی ایرج‌زاد است که در آن اثر هم جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه‌کننده حضور داشت و از فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فجر بود. 

محسن تنابنده ، ساره بیات ، شیرین یزدان بخش ، ماهور الوند ، گلنوش قهرمانی ، علی باقری ، مهدی حسینی نیا ، حمیدرضا هدایتی راد،جواد یحیوی، ، آتیه جاوید ، مهدخت مولایی ، سحر عبدالهی ، نیوشا علیپور ، یوسف خسروی ، حمید حاجی‌محمدزاده ، میثم دامن‌زه ، داود ذاکری با حضور فرید سجادی حسینی ، بازیگران «عنکبوت» هستند.

همچنین محمدصادق رنج کشان به عنوان جانشین تهیه کننده در این فیلم حضور دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن تنابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال نیازمند ۷۰۰ میلیون تومان است

آفتاب‌‌نیوز :

متاسفانه یکی از پیشکسوتان استقلال که سابقه حضور در تیم‌های ملی جوانان و امید کشورمان را داشته و برای تیم نیرو‌های مسلح نیز به میدان رفته است، این روز‌ها شرایط خوبی ندارد و در بستر بیماری است.

پیشکسوت مذکور که در سالیان گذشته سابقه حضور روی نیمکت استقلال را نیز دارد (اسمش به دلایلی نزد ما محفوظ است و ترجیح می‌دهیم فعلاً نامش را ننویسیم) برای عمل پیوند و هزینه‌های مرتبط با آن چیزی حدود ۷۰۰ میلیون تومان نیاز دارد که باید تا نیمه دوم فروردین تهیه شود. به همین خاطر گروهی از قدیمی‌های استقلال فعالیت خودشان برای تهیه مبلغ مذکور یا استفاده از منابع قانونی برای جمع شدن این پول را آغاز کرده‌اند.

از طرف دیگر، امیرغفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از هنرمندان استقلالی محسوب می‌شود نیز در این رابطه با انتشار یک پیام ویدیویی در فضای مجازی از همه اهالی ورزش برای حل مشکل مورد نظر کمک خواست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره ارومیه: معنای دقیق دود از کنده بلند می‌شود
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • «گینس» محسن تنابنده در میان فیلم‌های امروز تلویزیون
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در جاسک
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • پیشکسوت استقلال نیازمند ۷۰۰ میلیون تومان است
  • بهره برداری از شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال
  • شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال به بهره برداری می رسد