Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امورعتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به وضعیت فعلی عراق و تا آرام شدن اوضاع این کشور، هیچ کاروانی تا برقراری امنیت کامل به عتبات عالیات اعزام نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی در گفت وگو با ایرنا افزود: به همین منظور پس از مساعد شدن اوضاع برای اعزام کاروان به عتبات عالیات اطلاع رسانی لازم از طریق سامانه سازمان حج و زیارت و رسانه های معتبر کشور به انجام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته برخی از رسانه ها و شبکه های مجازی خبری در خصوص بازگشایی راه کربلا برای اعزام کاروان های زیارتی از اول آذر ماه جاری منتشر کردند که این خبر از سوی سازمان حج و زیارت مورد تکذیب قرار گرفت.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پیش از اربعین حسینی روزانه ۵۰ کاروان در قالب گروه های ۴۰ نفری به عتبات عالیات اعزام می شدند.

از ابتدای شروع اعتراضات مردمی در عراق که از اول اکتبر(نهم مهرماه) به وقوع پیوسته که همچنان نیز ادامه دارد به نقل از نهاد دولتی کمیسیون عالی حقوق بشراین کشور تاکنون ۳۰۱ نفر کشته و بیش از ۱۵ هزار زخمی بجای مانده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سازمان حج عتبات کاروان زائران عراق ایران صراط کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر حج و زیارت فارس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اعزام زائران عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه امسال انجام می‌شود و در نخستین پرواز ۲۵۰ نفر زائر از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.
زینلی افزود: نخستین کاروان اعزامی از شیراز شامل زائرانی از استان‌های فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر هستند.
به گفته او؛ اعزام‌های بعدی حج عمره بعد از برگزاری حج تمتع صورت می‌گیرد.
مدیر حج و زیارت فارس همچنین از اعزام نخستین کاروان حج تمتع از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز از نیمه اول خرداد خبر داد.
به گفته زینلی؛ کاروان‌های حج تمتع امسال تحت عنوان "کاروان‌های حرم تا حرم همراه با شهدا "به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال توقف
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد