Web Analytics Made Easy - Statcounter

زکریا اشکپور روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:کارگاه پدافند در حوزه نفت و گاز در منطقه ۹ عملیات انتقال گاز کشور در استان‌های گیلان گلستان و مازندران  برگزار شد.
او افزود:در این کارگاه، رضا حبیبی ساروی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران و مدرس ملی به ارایه مطالب و ملاحظات عمومی پدافندی و اختصاصی حوزه نفت و گاز و ارتباطات موضوعی حوزه سلامت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکپور گفت: این کارگاه در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۱و۲۲ آبان ماه و در محل ساختمان شماره سه سازمان انتقال گاز استان‌های مازندران گیلان، گلستان، برگزار شد.
انتهای پیام/ س پدافند غیرعامل در حوزه نفت و گاز مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود

اکرم صدیقی کلاته در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته هنر کارگاه طراحی با عنوان حروف، تجربه و خلاقیت در دانشکده دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: آشنایی با تجربیات در عرصه طراحی خلاقانه حروف و با ارائه سید محمدرضا میری و حمید قربان‌پور همراه با کارگاه عملی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی بیان کرد: این کارگاه هنری با مشارکت بسیج دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6081693

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان