Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:38:25 GMT

ما هیچ‌چیز برای پنهان کردن از مردم نداریم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۰۳۵۹

ما هیچ‌چیز برای پنهان کردن از مردم نداریم

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: ما هیچ چیز برای پنهان کردن از مردم نداریم، مردم ناظر اصلی کار ما هستند از این رو برای پاسداشت امر مهم شفافیت انتخابات، نهایت بی طرفی مد نظر قرار گیرد.

مجید خورشیدی در کارگاه آموزشی آشنایی معاونین سیاسی و بخشداران استان با قانون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما به عنوان کارگزاران دولت در همه موارد نقش هماهنگ کننده بر عهده داریم اما در یک موضوع نقش اجرایی داریم و آن برگزاری امر خطیر انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مهم ترین عاملی که عملکرد ما با آن ارزیابی می شود نحوه برگزاری انتخابات است.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار بوشهر با تاکید بر امنیت، شفافیت، سلامت و مشارکت در انتخابات به عنوان چهار محور مهم در برگزاری انتخابات تصریح کرد: حسن برگزاری انتخابات منوط به تامین و حفظ امنیت است و برای تحقق آن ضروری است به آسیب شناسی چالش ها پرداخته، آسیب ها شناسایی و برای رفع آن ها راهکار ارائه شود. 

وی با بیان اینکه شفافیت محور دوم در برگزاری انتخابات خوب است، ادامه داد: ما هیچ چیز برای پنهان کردن از مردم نداریم. 

مجید خورشیدی تاکید کرد: مردم ناظر اصلی کار ما هستند از این رو برای پاسداشت امر مهم شفافیت انتخابات، نهایت بی طرفی مد نظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سلامت انتخابات محور سوم و مهمی است که تحقق آن در گروه اجرای قانونمند و دقیق انتخابات و عمل به قوانین آن است.

خورشیدی اضافه کرد: اشراف به قوانین و مقررات انتخابات در حد اشباع، پیش شرط برگزاری انتخابات سالم است.

وی جلب مشارکت را محور چهارم عنوان و خاطرنشان کرد: کیفیت عملکرد ما در حوزه های مختلف عامل اصلی ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات های مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی است.

معاون استاندار بوشهر در پایان بر تعامل با هیات های نظارت تاکید و بیان کرد: با هیات های نظارت به بهترین وجه همکاری خواهیم داشت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجلس شورای اسلامی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در نشست با مدیران مالیاتی استان تهران، با اشاره به اهمیت جایگاه مالیات در جامعه، آن را یکی از ارکان اجرای عدالت مالی در کشور دانست و اظهار کرد: در گذشته از مالیات به عنوان یک عنصر نامطلوب یاد می‌شد، در حالی که مالیات حامی اجرای عدالت اقتصادی در جامعه است.

فخاری بیان کرد: مالیات یکی از عوامل تولید عدالت در اقتصاد عام است و کمک می‌کند سطوح عدالت در درآمد هزینه‌ها بین اقشار مختلف جامعه تراز شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مالیات رشد حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی را رقم می‌زند، بیان کرد: باید برای تبیین جایگاه واقعی مالیات در جامعه و تغییر ذهنیت‌ها در این حوزه تلاش مضاعف صورت بگیرد، چرا که اگر شخصی ببیند از مالیاتی که پرداخت می‌کند در حوزه‌های اجتماعی، درمانی و فرهنگی استفاده می‌شود و مسیر مالیاتی و هزینه کردها شفاف است، به پرداخت مالیات ترغیب می‌شود.

استاندار تهران بر ضرورت تشکیل فضای حکمرانی مالی به منظور پیشرفت اقتصادی کشور، تاکید کرد.

وی تبیین آثار عدم پرداخت مالیات در جامعه و ضرورت سهیم شدن مردم در مشارکت‌های اجتماعی را بسیار مهم دانست و افزود: بخشی از مشارکت‌ها در راستای شفاف سازی ایجاد و به سیستم مالی کشور کمک می‌کند.

کد خبر 6085052

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد