Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اجرای گام چهارم ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ای، گفت: اجرای گام چهارم از سوی ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ای، در چارچوب برجام است و اروپایی‌ها نمی‌توانند بهانه‌گیری کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیسیون امنیت ملی مجلس پس از برداشتن گام چهارم ایران در کاهش تعهدات هسته‌ای، اظهار داشت: مدتی است که اجرای گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای ایران اجرا شده و در جلساتی که در هیئت‌رئیسه کمیسیون داشته‌ایم، قرار شده بازدیدی از تأسیسات هسته‌ای نطنز و فردو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: هنوز زمان دقیق بازید اعضای کمیسیون امنیت ملی از تأسیسات هسته‌ای مشخص نیست، که در جلسه هفته آینده هیئت‌رئیسه کمیسیون درباره آن تصمیم‌گیری و زمان دقیق آن مشخص می‌شود.

نقوی‌حسینی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است گزارشی از مجموع بازدیدهای اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از تأسیسات هسته‌ای، پس از اجرای گام‌های ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ای در چارچوب برجام، تهیه و تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: برجام عضو کمیسیون امنیت ملی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات کاهش ساعت کار هفتگی

سیدکریم حسینی جزئیات کاهش ساعت کاری همه افرادی که قرار کاری آن‌ها ۱۷۵ ساعت در ماه است را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تصمیم مجلس برای کاهش ساعت کار از ۴۴ ساعت در هفته به ۴۰ ساعت برای تمامی بخش‌ها (اعم از دولتی و خصوصی) خبر داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که «آیا بخش خصوصی و کارگری نیز مشمول این قانون خواهند شد؟»، تصریح کرد: مقرر شد ساعت کار همه افرادی که قرار کاری آن‌ها ۱۷۵ ساعت در ماه بوده، به ۱۶۰ ساعت کاهش پیدا کند که به صورت ۸ ساعت در هر روز و ۵ روز در هر هفته اجرا خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی افزود: تمامی دستگاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشور مشمول قانون اصلاح ساعت کاری و تعطیلی آخر هفته خواهند بود، اما بانک‌ها و برخی دستگاه‌های خدماتی استثناء شدند. گفتنی است، این تصمیم پس از تصویب برای ابلاغ و اجرا باید به تایید شورای نگهبان برسد.

دیگر خبرها

  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • اعلام جزئیات کاهش ساعت کار هفتگی
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • رسیدگی به بخش پایانی لایحه تجارت
  • کمیسیون امنیت ملی مجلس: به هر اقدام صهیونیست‌ها پاسخ مناسب خواهیم داد
  • جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور امیرعبداللهیان
  • وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست‌ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • طرح تقویت علوم دفاعی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار