Web Analytics Made Easy - Statcounter

  فیلمبرداری «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، بازی محسن تنابنده و ساره بیات به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین، فیلمبرداری دومین ساخته بلند سینمایی ابراهیم ایرج‌زاد به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه‌گذاری محمد صادق رنجکشان شب گذشته در تهران به پایان رسید.

«عنکبوت» با داستان جنایی با رگه‌های پررنگ اجتماعی از فیلم‌های بحث‌برانگیز امسال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر که فیلمنامه‌اش را اکتای براهنی نوشته روایت قاتلی سریالی است که می‌خواست ریشه فساد را بخشکاند.

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا هدایتی راد، جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی، حمید حاجی‌محمدزاده، میثم دامن‌زه، داود ذاکری با حضور فرید سجادی حسینی، بازیگران «عنکبوت» هستند.

همچنین محمدصادق رنج کشان به عنوان جانشین تهیه کننده در این فیلم حضور دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محسن تنابنده ساره بیات فیلم عنکبوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد

دروازه‌بان تیم استقلال در کمیته انضباطی فدراسیون حضور خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

گفتنی است در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی (جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به رای کمیته انضباطی طعنه زد و آن را لطف این کمیته خواند و درنهایت گفت: «این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

پس از آن شایعه شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. حال باید منتظر ماند و دید خروجی جلسه کمیته انضباطی با حسینی چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • ببینید | طوفان در خانه عنکبوت
  • طوفان در خانه عنکبوت - کوچ اجباری
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود
  • طوفان در خانه عنکبوت - هابسورا
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد